Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Larkin
Ilona81 schreef: Haha ik ga het even vragen aan Daantje, topics zijn beide idd wat lastig te volgen! ;-)
Want dit gaat dan toch om de 16e? Of ben ik nou niet aan het opletten...

Iemand van jullie al een geitje gevoerd aan de honden?
Ja ikke....het ziet er erg mooi uit.....
Door Kaar
Hier ook geit gevoerd en ze hebben er allemaal heerlijk van gesmult.
Vanavond hertenribben proberen en ik ben echt zo vreselijk benieuwd.
Door @nna
Hallo, mijn naam is Anneke Kracht en vanaf woensdag 27 februari komt onze basenji pup Kira bij ons wonen. Ze is dan net 8 weken oud. We gaan haar ( net als bij de fokker ) kvv en barf voeren. We zijn helemaal nieuw op dit gebied dus zit al weken met veel interessse dit forum te lezen. Heb intussen al een drogertje gekocht en ga hem vanavond uitproberen met kipfilet ( is het enige wat ik op het moment in huis heb :-[ ). O ja misschien ook wel handig om te vermelden in dit topic.. We wonen in Harkstede. Dit is tussen Groningen en Hoogezand in en ik werk in Assen. Ik wacht nog even op de instructies van de fokker ( als het goed is krijg ik een gebruiksaanwijzing mee ;) ) en dan laat ik in de toekomst vast wel van me horen om mee te bestellen of te helpen met evt. vervoer..

groetjes van een bijna hondenbezitter :)
Door Kaar
Welkom hier!
Wij barfen nu ongeveer 9 jaar maar we wonen nog geen jaar in Groningen dus we hebben ook even moeten zoeken.
Bij larkin kan je bv al geweldig mooi paardenvlees bestellen en we hebben laatst bij Lida geweldige mooie ribben dus ik weet zeker dat je hier aan mooi en goed materiaal kan komen.
Maar nu eerst het belangrijkste, de hond zelf haha
Albvast veel voorpret :)
Laatst gewijzigd door Kaar op za 16 feb 2013, 20:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Door spikkel
Hallo, ik ben Jessica en woon vlakbij Assen, heb 2 kleine hondjes en 2 katten. Ze barfen allemaal. Ik mis veel lijntjes, niet iedereen komt langs Assen.
Dus hierbij meld ik me bij de verzamelgroep Groningen.
Door Ilona81
Welkom allemaal! Ik kom geregeld bij Lida winkelen en bij Antonia ook al paar keer iets gehaald. Zo fijn deze dames in de buurt.

En nu vergeet ik Larkin. Ik kom iig vaak aan mijn vlees zonder lijntjes, of iemand neemt het mee. Ik knijp mijn handjes dicht!
Door Kaar
Sno werkt in Assen dus die kan ook wat meenemen als je wat besteld hebt bij Lida of Larkin.
@lida, de honden hebben gisteren weer geweldig gesmult, dank je wel.
Ze vinden het echt een tractatie en ze eten alles op, het is gewoon superzacht dus zelfs de oudjes krijgen het weg.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door