Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Roosj
hannabelgje schreef: Heel modern zo'n moestuin in je koelkast :biggrin2:
Lol, m'n eerste plantjes die gelukt zijn vanuit het 'zaadje' ;)

En een pagina terug had men het nog over dat knoflook moeilijk is en een bepaalde ph grond moest hebben etc. Bij mij zit het in een bakje zonder grond, zonder vocht, zonder zon en zonder warmte :p
Door Nynke
Roosj schreef: Lol, ik heb een hele tijd terug knoflook gekocht. Dat ligt al weken in de koelkast. Nu groeien er groene stengels uit.. hahaha..
Lekker in de grond zetten, de stengels gaan lekker groeien en zijn heerlijk in de kruidenboter  :P :P  en met een beetje mazzel komen er ook nog nieuwe teentjes aan, die kun je in augustus dan oogsten  :) :)
Door Nynke
nanna schreef: Een vraagje hoe heten die erg scherpe pepertjes en kan ik het zaad in het tuincentrum kopen?
Wil graag zelf eens pepertjes gaan zetten
Ik denk dat je Madame Jeanette bedoelt, maar die groeien volgens mij alleen in hele warme landen  :-\ :-\  Als je het zeker wilt weten moet je even een peebeetje sturen naar -Annemarie-, haar partner weet veel van pepers  ;)
Door tess06
Nynke schreef: Ik denk dat je Madame Jeanette bedoelt, maar die groeien volgens mij alleen in hele warme landen  :-\ :-\  Als je het zeker wilt weten moet je even een peebeetje sturen naar -Annemarie-, haar partner weet veel van pepers  ;)
ze groeien hier ook in de kas.
heb het vorig jaar gedaan, maar met 1 zo'n pepertje in je eten proef je gelijk een dag helemaal niets meer :'(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door