Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaio
nienkev schreef: inmiddels schieten mijn moestuinplannen ook aardig op.  :D
dit jaar ga ik ook wat verbouwen voor de beestjes en hiervoor ben ik op zoek naar aardpeerknolletjes.

is er hier iemand waar ik wat van over kan nemen of heeft iemand tips waar ik ze kan kopen?
Ik zie ze hier in de bio shop liggen, en denk dan altijd wat zijn dat?
Door berenboot
Kaio schreef: Ik zie ze hier in de bio shop liggen, en denk dan altijd wat zijn dat?
zijn idd ook rare dingen en ze zijn voor de geiten (wat soms ook rare beesten zijn dus dat moet goedkomen  ;D )
Door millyckk
Knock knock: ik heb er wel een paar voor je!! Vorige maand van mijn broer gekregen die ze in zijn nieuw verworven volkstuintje vond. Schijnt wel heel hard te groeien.... Net even gekeken en verschillende beginnen al uit  te lopen!
Door millyckk
Prima, ik stop er even een paar in een bloempot. Wel toevallig dat ik dit topic aanklikte, als ik dat niet gedaan had, was het waarschijnlijk exit aardperen geweest: ze lagen nog in een plastic zak in de berging en een paar waren al verrot ::)
Door Nynke
hannabelgje schreef: Jelle heeft een nieuwe site, heel mooi en er staan ook filmpjes op.
Adres ??

Ik vind het zo jammer dat ik zijn boek niet via de bieb kan lenen  :-\ :-\ :-\

Ik heb vandaag de slaplantjes en bietjes verspeend, die gaan zo naar de badkamer waar het minder warm is dan in de kamer. Ik hoopte dat ze meteen in de mm-bak konden maar ik zet ze toch nog eerst maar een weekje boven in de hoop dat het volgende week lekker weer is  ::) ::)
Door Nynke
hannabelgje schreef: Wat ik wel lastig vind, ze hebben het overal over zaden van kleinblijvende groenten, maar hoe weet je dat dan en hoe kom je aan die zaden?
Je hebt bijvoorbeeld van de kleine sla, wacht even...................  Romeinse mini-sla, die kroppen groeien volgens de foto meer de hoogte in dan de breedte  :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door