Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Was een paar dagen weg, en het is heerlijk om bij terugkomst zoveel positieve berichten over Bonbonneke te lezen! Ben heel blij dat het zo goed gaat met 'r! Ga lekker zo door met z'n allen! Knap hoor, dat ze van zo ver weg nog heeft weten terug te komen! :-*
Hier Jos weer....

Een beetje vroeger vandaag.... misschien ga ik dan een beetje op tijd slapen vandaag....

Het wordt bijna een beetje eentonig, maar eentonig is goed !!  ;) ;) het gaat nog steeds goed, al had ze vandaag wat meer pijn en liep ze wat strammer.
maar verder nog steeds helemaal Bonnie. en wat is een "wat mindere" dag ?  en hoe komt het ? wie zal het zeggen.  wat mij betreft is ze nog steeds druk aan het herstellen, zeker IN haar lijf en dat gaat natuurlijk de ene dag wat beter dan de andere. én daar heeft ze veel energie voor nodig: ze eet nog steeds de helft méér dan normaal en de kilo's vliegen er niet bepaald aan ( ook niet nodig ).

Als je haar zo ziet lopen, dribbelen, snuffelen ( en blaffen  ;) ) dan hebben we geen moment spijt van onze beslissingen. zo'n vechter met zo veel levenslust/drang ontneem je die kans niet. en ook die tweede en derde niet. en het betaald zich allemaal uit ( afkloppen ).
niet zonder de hulp van deze en genen ( BP niet te vergeten )
We kunnen bijna de vlag uithangen.... en daarna vol goede moed het tackelen van de volgende,  meer "aardse", hindernis van het Bonnie-wonder.

:-* :-* :-* :-* :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :-* :-* :-* :-* 
Ontzettend fijn te lezen dat het best goed gaat, ondanks de strammigheden. Tis natuurlijk ook geen jonge dame meer, hè?
Dus de genezing gaat dan toch ook wel wat langzamer en met meer hups & doons.
Maar ze komt er wèl. Prachtig hoor!
jaja.. nog steeds `saai` dus het gaat best goed!! :) :)

maandag weer naar Leida en dat is fijn want dan worden toch weer dingetjes gedaan die haar helpen; rug en nek behandeld etc.. ze knapt er altijd van op. fysiek maar zeker ook mentaal; ze is dan heeeel erg relaxed en rustig tevreden en diep slapend achteraf.. fijn om te zien! en ze rent letterlijk de auto uit als we aankomen, haha.. en `huppelt` naar binnen. ze vindt het leuk en fijn daar!

de pijn die ze heeft is vooral met opstaan en ik heb het gevoel dat het afwisselend haar re achterpoot, re voorpoot, nek, rug etc is waar ze last van heeft. gelukkig is het nog maar af en toen per dag met opstaan dat ze pijn heeft, het wordt minder. dat merk ik ook aan het feit dat ze op steeds meer andere plekken gaat liggen die eerder fysiek niet makkelijk waren (hogere bank, mand etc)  en ze springt weer op bankjes en boomstammen buiten (nou hoeft dat van mij niet perse want ik wil niets forceren maar,.. de dame heeft een ijzeren wil.. 8) :P en is vlot erbij dan)

van de week ben ik begonnen met maridistel te geven om haar lever een steuntje te geven.. die heeft natuurlijk flink wat te verduren gehad de laatste 2 maanden! al die medicatie, pff....
nu krijgt ze nog 100 mg carprofen per dag ()en de tensurin die ze al had, hoewel ze nu minder krijgt/nodig lijkt te hebben gek genoeg) en daarnaast de natuurlijke middeltjes: chinese kruiden van Leida evenals homeopatische druppeltjes, arnica, cox compositum, iets homeopatisch tegen verkoudheid (haar neus druppelt soms nog), echinaforce, zilverwater, beetje tarwekiemolie en dus de mariadistel nu erbij. en wat honing omdat ik vermoed dat ze best nog last heeft van de tube (ze klinkt soms nog erg rauw) en daarbij verzacht de zoete honingsmaak de smaak van de chinese kruiden enigszins :-X(die vindt ze écht vies)
al met al best nog een zooi spullen en elke keer als ik iets stop/eraf doe voelt dat weer als een stapje. maar het is ook een soort van houvast om bv toch nog het zilverwater te geven, een soort veiligheids`idee` en dat zit natuurlijk vooral in mijn hoofd.

.........................er komt steeds iets tussen en dit stukje van hierboven is alwer van vanochtend.. en nu is het avond en weer drukdrukdruk.. maar ik stuur dit alvast.. das een begin ;)
zo eten en dan trainen met Kamiel dus wellicht Jos vanavond met zijn dagsluiting, hihi, en ik morgen weer verder.......................

in elk geval: het gaat goed! :D

en ik ben nog steeds enorm blij met jullie kaarsjes en duimpjes etc!!  :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door