Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Neally
@Irmaa: dat ziet er leuk uit!

Hier nog niet één plantje. Drie weken geleden is hier begonnen met 'aanpak' van de balkons,'
alles geschuurd, weggehaald, ingespoten, geplakt. Tutie.
Nog drie weken en ze zijn klaar. Inmiddels staat alles binnen.
Ook geen vogeltjes meer, als het af is zijn we hier voor 15 jaar mee klaar.  :)
Door Roosj
hannabelgje schreef: Aangezien het goed dooit gaan dit weekend de slaplantjes buiten in de bak, wel met wat tunnelfolie erover. Ook worden de erwten dit weekend binnen voorgezaaid.
Er word weer vorst verwacht. Ik kreeg op het moestuinforum het advies om pas vanaf maart voor te zaaien.
Door hannabelgje
Vorst kun je verwachten tot en met half mei. Zo lang je nu dingen zaait die tegen lichte vorst kunnen maw dingen die je voor ijsheiligen mag zaaien kun je nu best al buiten zaaien of uitplanten onder folie. Ik zaai nog niks voor wat pas na de ijsheiligen naar buiten mag.
Door hannabelgje
Vandaag hard gewerkt. Mijn gekochte sla en peterselie plantjes in mijn metertuintje gezet, mijn gekochte lidl kasje in elkaar gezet, over mijn metertuintje gezet, erwten voorgezaaid en raapstelen en radijsjes rechtstreeks in de vakken gezaaid. Mijn metertuintje is nu dus omgetoverd tot een koude kas, cool hoor. Ik heb er ook wat foto's van gemaakt:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Door Nynke
Mooi Hanna !!!

Ik heb mijn mm-bak verdeeld in 9 vakken, omdat ik het anders zulke inimini vakjes vond  :-\ :-\ ik heb een bak van 1*1 meter en origineel horen daar dus 12 vakjes in te zitten  ;)
Het eerste vak is ingezaaid met spinazie  :) :) 
Door Roosj
Mijn vriend moet de buitenbak even in elkaar zetten, maar hij zei gister: dat kan gerust over 4 weken.. Maar ik ben zo'n iemand die het direct voor elkaar wil hebben.. De bak moet dus al buiten staan voordat ik binnen begin met saaien.. Straks zitten er met 2 weken al 4 blaadjes aan en sta ik daar met mijn schepje en plantjes die klaar zijn om over gezet te worden  :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door