jaja, we zijn er weer
en nog steeds met Sten,
Bonnie en Kamiel!
een half uurtje geleden na veel gezeik aangesloten bij tele2 (mijn god wat een gedoe zeg!!)
maar uiteindelijk was de laatste mevrouw die ons hielp (die van de afdeling `opzeggingen`) vriendelijk, behulpzaam en adequaat want zij kon het wél oplossen!! ook de belkosten (zo`n 40 minuten bij elkaar in een aantal gesprekken voordat zij mij terug ging bellen) worden keurig vergoed. grote duim dus voor deze mevrouw

dus eind goed al goed en wij zijn er weer helemaal bij
Bonnie is oke en gaat elke dag een stukje beter
al had ze gisteren en vannacht/vnochtend wat meer pijn. nu weer rechter voor poot die moeilijk doet
het zal algehele stijfheid, spierpijn, krakkemikkigheid en wat al dies meer zij zijn??
maandag over een week weer naar Leida voor haar `bottige krakkemikkigheden` blijkbaar en nek
verder komt ze langzaam maar gestaag aan. ze weegt nu 30.3. gisteren even dierenarts met bezoekje verblijdt, weegschaal en brokjes etc... ze vindt het zo leuk daar! ze trekt me er naar binnen

ze woog 33 en was toen lekker op gewicht (beetje reserve- en die hebben haar volgens mij `gered`!) toen ze ziek werd
en toen ze naar huis kwam, op haar dieptepunt eigenlijk, woog ze 27 kg.... (dat lijkt niet veel maar dat is -20%....)
poepen, plassen, eten gaat goed, bacterie beestjes laten zich niet meer zien!! YESYESYES!!
ze komt langzaam terug, mijn lieve gekke blije Bonnie meisje 8)

de vlag moeten we nog uit hangen, dat vind ik moeilijk om te doen (al wil ik heel graag!!)
ook met Utrecht heb ik een fijne betalingsregeling regeling kunnen treffen (leg ik later nog wel uit en ook waarom ik écht blij was/ben)
nu eerst broodnodige achterstallige telefoontjes doen en dan stukje wandelen naar bos etc....
dank jullie voor alle steun onderwijl dat we `weg` waren eventjes
ow, ik zet wel alvast even een foto hier neer van eergisteren: rollebollen door de sneeuw!!