Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

jaja, we zijn er weer :biggrin2: :biggrin2:

en nog steeds met Sten, Bonnie en Kamiel!

een half uurtje geleden na veel gezeik aangesloten bij tele2 (mijn god wat een gedoe zeg!!)
maar uiteindelijk was de laatste mevrouw die ons hielp (die van de afdeling `opzeggingen`) vriendelijk, behulpzaam en adequaat want zij kon het wél oplossen!! ook de belkosten (zo`n 40 minuten bij elkaar in een aantal gesprekken voordat zij mij terug ging bellen) worden keurig vergoed. grote duim dus voor deze mevrouw O0
dus eind goed al goed en wij zijn er weer helemaal bij :) ;)

Bonnie is oke en gaat elke dag een stukje beter
al had ze gisteren en vannacht/vnochtend wat meer pijn. nu weer rechter voor poot die moeilijk doet
het zal algehele stijfheid, spierpijn, krakkemikkigheid en wat al dies meer zij zijn??
maandag over een week weer naar Leida voor haar `bottige krakkemikkigheden` blijkbaar en nek
verder komt ze langzaam maar gestaag aan. ze weegt nu 30.3. gisteren even dierenarts met bezoekje verblijdt, weegschaal en brokjes etc... ze vindt het zo leuk daar! ze trekt me er naar binnen ::) :D
ze woog 33 en was toen lekker op gewicht (beetje reserve- en die hebben haar volgens mij `gered`!) toen ze ziek werd
en toen ze naar huis kwam, op haar dieptepunt eigenlijk, woog ze 27 kg.... (dat lijkt niet veel maar dat is -20%....)
poepen, plassen, eten gaat goed, bacterie beestjes laten zich niet meer zien!! YESYESYES!!

ze komt langzaam terug, mijn lieve gekke blije Bonnie meisje 8) :smitten:
de vlag moeten we nog uit hangen, dat vind ik moeilijk om te doen (al wil ik heel graag!!)

ook met Utrecht heb ik een fijne betalingsregeling regeling kunnen treffen (leg ik later nog wel uit en ook waarom ik écht blij was/ben)
nu eerst broodnodige achterstallige telefoontjes doen en dan stukje wandelen naar bos etc....

dank jullie voor alle steun onderwijl dat we `weg` waren eventjes
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

ow, ik zet wel alvast even een foto hier neer van eergisteren: rollebollen door de sneeuw!! :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Marlou-Kamiel op vr 15 feb 2013, 16:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Zo, hier is Jos weer met de dagsluiting....

Het heeft even geduurd, maar uiteindelijk werkt het allemaal weer !!
Maar op deze manier komen we niet echt aan een beetje rust toe. hoewel dat soms ook aan ons zelf ligt, maar dat wordt dan weer door de noodzaak ingegeven dat we én zuinig moeten zijn, én de mogelijkheden moeten aanpakken wat extra centjes te verdienen om "de gaten de stoppen", om het zo maar eens te zeggen.  ::) ::) 

Niet uit het oog verliezende waar we het allemaal voor doen natuurlijk.... onze dappere meid die stug doorgaat, ondanks zo nu en dan een wat mindere dag ( wat meer pijn - oorzaak onduidelijk ) en vrolijk haar best blijft doen het huishouden ( i.e.g. binnenshuis ) te runnen. en buiten lijkt het slechts een kwestie van tijd  totdat ze haar fysieke problemen overwonnen heeft en ook daar de mannen in het vaarwater kan zitten.

I.e.g. best wat goed nieuws gekregen, deze afgelopen week, dus we hopen - na een rustig weekend - vol goede moed aan de nieuwe week te beginnen.
Het is fijn om vooruit te kijken en al een klein beetje lente te zien.

:-* :-* :-* :-* :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :-* :-* :-* :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door