Ze laten het eten staan en blijven vragen. De stress loopt bij mij heel hoog op en ik sta echt op springen
Ik heb zelfs biologisch soepvlees gehaald en geeft dat aan ze, maar zelfs daar halen ze nu hun neus voor op!!!
Bedankt voor je reactie Martine-Tom! Ik ga die semi moist gedroogde eend en kip bestellen. Hebben ze die bij Zoo-plus?
Wat is een catwalk? Ik heb er op proberen te zoeken via google maar kon niks vinden. Is dat zo'n groot loopwiel voor katten?
Ik heb ook een aantal laserlampjes in huis. Maar mij is verteld (en ik heb gelezen) dat dit geen goed speelgoed is voor katten omdat ze een prooi moeten kunnen vangen. Aan zo'n lampje valt niets te vangen, of je moet er snel een hengel bij houden?
Zo'n klimwand wil ik ook nog maken op verschillende locaties in huis in verschillende kamers / wanden. Voorlopig zit ik er even doorheen!! Ben er helemaal opgefokt van.
Zo'n muizenhol had ik al gemaakt met een plastic bak over het voer heen. Voorlopig werkte dat nog niet maar dat kan ook komen door die vreselijke brokken!!!
Ondertussen heb ik al weer heel veel uitgedroogd rauw voer weg gegooid omdat ze het niet meer aanraken

Er gaan beelden door mijn hoofd van zelf muizen fokken en die vrij laten lopen door de kamer......... maar dat lijkt mij ook niet de oplossing .....
Waar kan ik trouwens de beelden vinden van Doki en Mowgli? Ik heb er op gezocht maar kan het niet vinden.