Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Monique Barte
Hoi hoi,

Ik heb een vraag. Ik wilde voor mijn katten kippennekken halen om de tandsteen te verminderen.
Nu heb ik in de winkel gekeken en kan niks vinden wat op een kippennek lijk. Moet ik hiervoor naar de slager??? En hoeveel kosten die dingen? Of is het afval van de kip en kan ik er ergens gratis aankomen?

Alvast bedankt voor het antwoord.

Groetjes,
Monique
Door sylvia
Je kan het bij de poelier proberen , maar Carnibest verkoopt ze ook, dus als je vader weer helemaal beter is kan die het voor je meenemen.
Door zurca
Op de markt bij de poelier heb je, denk ik, de meeste kans dat ze ze hebben..Even een tip, willen ze er niet aan beginnen sla ze dan de eerste keren goed fijn met een hamer ;)
Door Monique Barte
sylvia schreef: Je kan het bij de poelier proberen , maar Carnibest verkoopt ze ook, dus als je vader weer helemaal beter is kan die het voor je meenemen.
Dan ga ik dat morgen gelijk eens vragen!!!!! Daar had ik nog niet aan gedacht!!!

En wat de markt betreft. Heb ik zaterdag gelijk een mooie smoes om ff lekker naar de stad te gaan. ;D :P
Door K@rin
Afbeelding

Tinker met zijn Carnibest en eerste platgeslagen kippennek ........
Belle mot ut nie ::)
Door sylvia
Karin & Pyrs schreef: Afbeelding

Tinker met zijn Carnibest en eerste platgeslagen kippennek ........
Belle mot ut nie ::)
Belle komt vanzelf wel, hier is Fiebs ook de zeurpiet met eten, Boris vreet alles en uiteindelijk gaat Fiebs ook wel dingen eten omdat ze het zat is dat Boris al haar eten er ook elke keer bij opeet ;D
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door