Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door judith1967
hannabelgje schreef: Net mijn zaadjes bekeken. Mijn bakje blijft met die vermiculiet erin heerlijk vochtig.  :) Fijn spul!
Vermiculiet blijft idd goed vochtig.(wij gebruiken het aarde met  vermiculiet samen in een bakje voor de eieren voor onze reptielen)
Door ~anna~
Ik zaai pas in maart buiten. bio spinaziezaad geeft hoge opbrengst, ik heb nog Duits zaaigoed van vorig jaar.
Lekker hartige taart uit eigen tuin. Brandnetel is ook lekker in hartige taart. kan je straks gewoon plukken  :biggrin2:
Door judith1967
Nou ben naar  de L*dl geweest.
Idd vanaf 0.19 ct,tot dacht 2.00
De zakjes zijn genummerd 1.2. 3.4
Ik heb tomaat,komkommer,ijsbergsla en uien,en die waren 0.19 per zakjes
Bijv de Broccoli en de bloemkool,bonen ed die zijn weer wat duurder

Maar nu heb ik nog geen aarde,die was op bij de bloemenzaak hier in het durp!!
Pff dan zaterdag maar weer kijken of ze ze hebben!!
Door keetje
Ik heb vanmorgen ook even gescoord, 3 verschillende soorten basilicum, augurken en lathyrus. Het begin is er.
Nu maar eens even goegelen hoe dat met die augurken moet. Ik had ze vorig jaar in de natuurwinkel gekocht, en zelf in het zuur gezet, zo lekker.

Gisteren bij de liddl een soort van plexiglas kasbak gekocht iets van 1 meter lang. Heb hem nog niet in elkaar gezet maar vermoed dat het een koude bak heet. :)

Nu nog even zelf paprika en tomatenzaad oogsten en dan kan ik van start.
Door keetje
Bij ons ook niet maar zag hem gisteren wel staan, ook die hoge met plastic die hier voorbij kwam. Maar dit is een lagere bak, even kijken,.......

Florabest.
Garten fruhbeet met hohem isolierwert und grosser lichtdurchlassigkeit fur ideale wachstumsbedingungen

99x43.5x59.5 CM

Aluminium & polycarbonat platen

Of zoiets. ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door