Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Antonia
Ik had als (late) lunch een turbo power sandwich, heerlijk met een beetje tonijn uit een blikje.

Mijn avondmaaltijd wordt thijme for tuna. Maar voor het zover is: ik zit nu aan een lekkere groene thee.
Door EllenL
Ik heb gisteren voor het eerst sinds de detox iets echt slechts gegeten... wel 1 heel slagroomsoesje :D Jeetje, wat was dat ding mierzoet zeg ;D

Ik heb trouwens nu wel 'volkoren' pita broodjes gekocht bij eko plaza, maar als ik naar de ingredienten kijk zit daar vooral ook gewone bloem in en ook wel wat volkorenbloem ::) En volkoren wraps ben ik ook bij eko plaza niet tegen gekomen, wel ook meergranen. Maar ik bedenk me nu dat die vast ook niet moeilijk zelf te maken zijn trouwens, zijn het niet gewoon een soort pannenkoeken?
Door Paula1976
Moest ff zoeken naar dit topic!  :D

De dag begonnen met een heerlijke Super Juice.

Afgelopen weekend een erg zondig weekend gehad....maar ja....met vriendinnen onder elkaar, gezellig en een man (van een vriendin) die banketbakker- en chocolatierdocent is.....tja....de bonbons en het hazelnootschuimgebak waren heerlijk! De enorme kramp en diarree daarna niet!  :-[

Dus vandaag ff een balansdag en proberen de draad weer op te pakken van zoveel mogelijk Jasonproof maaltijden!

Succes iedereen deze week!
Door EllenL
Ik was gisteren gewoon te moe om heel fanatiek te sappen, had gewoon geen puf om het te doen ::) Nog wel redelijk netjes gegeten hoor, uiteindelijk ontbeten met yoghurt met wat lijnzaad en honing, als lunch 2 'volkoren' pita broodjes met kaas in de contactgrill gegooid, was wel lekker, soort tosti en gisteravond rijst gekookt (basmati) en vooral veel groene groentes geroerbakken, wat pijnboom pitjes er door en dat was best lekker eigenlijk :)
Zit nu aan mijn water met citroen, nog steeds super duf, maar ga zo eerst ff douchen en daarna maar weer een turbo smoothie maken :) Ik hoop wel dat die vermoeidheid snel weer weg is, gelukkig voelt hij heel anders dan hoe ik me voelde voor het sappen (ongelofelijk op hoe veel manieren je je moe kan voelen, lol) dus ik denk dat het gewoon nog die stomme griep is die nog aan het nazeuren is
Door EllenL
Ik heb vanavond de Detox Special gemaakt, kwam ik tegen in een mail van de Juice Master, maar dan zonder de rode biet... dus ik dacht, dat kan niet kloppen, die ingredienten en dan zo'n rode kleur, dus even het 3 dagen programma er bij gapakt en inderdaad... daar stond wel rode biet bij, haha

Ik vond hem super lekker... misschien toch ook nog een keer de 3 dagen gaan doen binnenkort. Vind het wel stom dat die app er alleen voor apple is, tsss
Vandaag weer braaf sappen overdag, ik begin me inmiddels wat beter te voelen met ietsie meer energie dus we gaan weer op de gezonde tour. De afgelopen dagen brood gegeten omdat het gewoon makkelijk was. mijn darmen zijn het brood wel alweer erg beu geloof ik. Ik zal us een lekker sapje gaan zoeken hier.
Door EllenL
Hij heeft net een nieuwe smoothie van het 5 dagen programma op facebook gezet ;)
Today's SWEET BEET SMOOTHIE is taken from Jason's new 5lbs in 5 days programme, which is being piloted for the Big Juice Spring Clean in April (sign up here http://www.bigjuicespringclean.com/). Recipe: Juice 1 apple (preferably Golden Delicious, but any will do), 2 carrots, 1 bulb of raw beetroot and blend with 1 large handful of blackberries and some ice. Blackberries are notable for their high levels of dietary fiber, due to the way they are composed as an "aggregate fruit" composed of many individual drupelets. These individual drupelets contribute extra skin, seeds and pectin, making them among the highest fiber content plants known. Blackberries are also a natural antibacterial and the handful in this recipe provides you with 50% of your RDA of vitamin C, 36% of your RDA of vitamin K and 47% of your RDA of manganese. Raw beetroot is an excellent source of niacin, nitrate, folate, potassium, iron, magnesium and manganese. The antioxidants present in beetroot are significant and can help protect against coronary heart disease and strokes as well as lowering high blood pressure within a matter of days, AND it tastes delicious! Share and spread the juicy word people, and let us know what you think....?
Door EllenL
Ja hoor, als je ijsklontjes in de blender kan doen, kan je ook bevroren bessen er in doen ;)

Ik wil ook wel meedoen met de 3 daagse, helemaal nadat ik toch weer mee ga naar Duitsland maandag ivm carnaval, denk niet dat ik er helemaal gezond etend en drinkend weg kom ;)
Door EllenL
Het maakt mij niet zo heel veel uit, ik zat zelf aan woensdag te denken, dan zit je vlak voor het weekend, maar als jij liever op vrijdag begint begin ik vrijdag met je mee :) Net wel weer de detox special (is het geloof ik uit mijn hoofd) gemaakt, die vind ik toch wel heel lekker en ook meer dan de sapjes van het 7 dagen programma en vullender vanwege de hele avocado. Da's wel fijn aangezien je minder sapjes mag, haha.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door