Moderator: Lizzy
Karin & Pyrs schreef: hoe is het nu met het wondje ??nou met t wondje gaat t nog steeds goed.
danielle1980 schreef: om de rode binnenkant maak ik me echt zorgenDan heeft hij waarschijnlijk een oorontsteking ....
komt echt veel troep uit.
Karin & Pyrs schreef: Dan heeft hij waarschijnlijk een oorontsteking ....nou eigenlijk mag ik alles met t oor doen,
Is hij er niet gevoelig aan of houdt hij zijn koppie scheef ??
Kan ook oormijt zijn, wat heel vaak voorkomt bij jonge honden .....
danielle1980 schreef: hie kun je oormijt herkennen?Danielle ik ben geen dierenarts en ik weet niet hoe Shane's oor er in het echt uit ziet ........
Karin & Pyrs schreef: Danielle ik ben geen dierenarts en ik weet niet hoe Shane's oor er in het echt uit ziet ........
Als je oormijt nu ff in Google gooit krijg je volgende linken:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=oor ... lr=lang_nl
Als je die nou ff naleest, hoef ik mijn vingers niet blauw te tikken![]()
![]()
![]()
![]()
danielle1980 schreef:![]()
sorry,
ik ga morgen wel naar de da.
in ieder geval bedankt voor de waterstof,
er komt bijna geen troep meer uit en er lijkt een soort kortsje nu op te komen![]()
danielle1980 schreef:De oren van de twins zagen er ook zo uit als op jouw foto ;)niet echt schoon dus.
hie kun je oormijt herkennen?
tieneke schreef: De oren van de twins zagen er ook zo uit als op jouw foto ;)niet echt schoon dus.ja die heb ik dus in huis.
Ze zaten tegen lichte ontsteking aan,waren warm en er zat iedere dag (ondanks oppervlakkig schoonmaken)de grootste troep in...
Het stonk en ze schudden ook veel, vooral als je aan Tara haar oren zat jankte ze.
Na de Specicare oorcleaner besteld te hebben(Angelique)was het echt binnen 2 keer gebruiken over.
danielle1980 schreef: ja die heb ik dus in huis.Dan moet je zorgen, dat het alleen diep in het oor komt.
maar niemand hier schijnt te weten of je dat mag doen omdat shane een bijtwond heeft
anders had ik t er al in gedaan,
minx dr oren doen t er perfect op namelijk![]()
Karin & Pyrs schreef: Dan moet je zorgen, dat het alleen diep in het oor komt.ja het wondje is helemaal dicht.
Tijdens het masseren ff die lap, waar het wondje in zit, opzij houden.
waarschijnlijk is het wondje nu al helemaal dicht ?
danielle1980 schreef: ziet er wel lelijk uit nuDat snap ik niet en vind het tegenstrijdig klinken ..![]()
maar als het korstje er straks af is is ie weer zo goed als nieuw![]()