Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Larkin
Kaar schreef: @Larkin, klinkt goed.
Hoe duur zijn de ribben?

Dank jullie wel.
Er gaat niets boven het Noorden he? 8)
Echt een warm bad en meteen het thuis gevoel hier.
€2,75 per kilo heb nog 14 kilo beschikbaar
Door Cizsel
Vraagje aan de mensen uit deze provincie... of ik zie het compleet over het hoofd, of er wordt niet zovaak orgaan aangeboden wat ook hier komt. Hoe doen jullie dat?
Door Enelya
gelukkigdier.nl (komt alleen in de stad dus dan zou je daar iets moeten afspreken als je daar niet woont) of darf.info maar dan moet je wel grote hoeveelheden nemen (vooral bij gelukkigdier).
Ik ga vaak naar zuidbroek, even bellen voor een afspraak
Handelsonderneming Kosse
Kerkstraat 86  9636 AD Zuidbroek
Tel: 0598 372398
Door NancyS
Helaas zijn mijn hondjes niet zo gek op fazantenbout en ligt het heel erg in de weg
Ik heb nog 2 x 2,5 kg, prijs is 2,50 euro/kg.
Het kan opgehaald worden in Sellingen of in Bad Nieuweschans waar ik werk.
Ik kan het ook langsbrengen op de route Sellingen-Winschoten-Bad Nieuweschans.
Vrijdag krijg ik weer een nieuwe voorraad met dingen die hier wel gegeten worden en heb ik de ruimte nodig.
Door Cizsel
Ik voer altijd orgaan van kleine dieren... kip, konijn, eend... Bij Lida zou ik dus wel kippenorgaan kunnen krijgen dan.

Normaalgesproken bestel ik ook bij Gelukkigdier of Lupa, maar vooral bij Lupa moet je aan een hoog bedrag komen. Heb even op Darf.info gekeken, maar die is hetzelfde als GelukkigDier (100 euro). Ik doe dus ook af en toe groepsbestellingen bij Lupa of GelukkigDier weg
Klinkt misschien een beetje gek, maar ik ben niet zo goed met orgaanvlees portioneren. Heb ooit eens meer orgaan van grote dieren geprobeerd maar ik moet daar zo van kokhalzen dat het me zelfs gebeurd is dat ik daadwerkelijk over m'n nek ging :-[
Ik doe het met liefde voor m'n hondjes, maar daarom voer ik dus kleine orgaan, dat portioneerd wat makkelijker en sneller.
Door Sno
misschien heb ik er overheen gelezen, maar is er iemand vanuit deze groep die iets met de geitjes van 16 maart doet? Ik wil graag iets bestellen en wil er ook best een stukje voor rijden, maar wil eerst graag weten of er al iets geregeld is of kan worden?

dankjewel alvast!
Door Sijtje
Sno schreef: misschien heb ik er overheen gelezen, maar is er iemand vanuit deze groep die iets met de geitjes van 16 maart doet? Ik wil graag iets bestellen en wil er ook best een stukje voor rijden, maar wil eerst graag weten of er al iets geregeld is of kan worden?

dankjewel alvast!
Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar want dat wil ik ook nog wel een paar geitjes bestellen.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door