Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Senna99
Nou, hier uiteraard ook nog steeds niets..... ::) ::)
En hij zou toch echt vandaag geleverd worden..want heel toevallig toen ik gisteren belde was het artikel net in voorraad gekomen ja,ja.. ::)
Ik ben er ook helemaal klaar mee (eigenlijk vorige week al wel).
Ga ook een mail sturen dat ik de koopovereenkomst wil ontbinden en mijn geld terug eis.
Al zie ik het donker in. Ga er maar vanuit dat ik mijn geld kwijt ben, kan het alleen maar meevallen...
Door lauraV
."

Ik verwacht overigens  gewoon dat huis&hobby netjes het geld retour sturen.
Ze hebben me al die tijd meteen geantwoord en ook nu hebben ze een nette mail terug gestuurd dat het geld binnen een tot drie werkdagen op mijn rekening moet staan en  hopen me ondanks "alles"een volgende keer toch graag als klant te mogen begroeten.  ::)

[/quote]

vannacht veel negatieve berichten gelezen over dit bedrijf ....
het komt er eigenlijk op neer dat sinds het faillisement uitgesproken is ze weinig tot niets leveren of terug storten helaas ......
Door Lil
lauraV schreef: ."

Ik verwacht overigens  gewoon dat huis&hobby netjes het geld retour sturen.
Ze hebben me al die tijd meteen geantwoord en ook nu hebben ze een nette mail terug gestuurd dat het geld binnen een tot drie werkdagen op mijn rekening moet staan en  hopen me ondanks "alles"een volgende keer toch graag als klant te mogen begroeten.  ::)

vannacht veel negatieve berichten gelezen over dit bedrijf ....
het komt er eigenlijk op neer dat sinds het faillisement uitgesproken is ze weinig tot niets leveren of terug storten helaas ......
Dit bedrijf is niet failliet hoor!
Door Sweet Dutchess
Vanuit duitsland lag er vanmorgen een mail in mijn postvak dat de vleesmolen is afgestuurd  :)

Het geld van H&H heb ik nog niet retour dus die hebben alweer een mail van me  gekregen >:(
Door rupa
Sweet Dutchess schreef: Vanuit duitsland lag er vanmorgen een mail in mijn postvak dat de vleesmolen is afgestuurd  :)

Het geld van H&H heb ik nog niet retour dus die hebben alweer een mail van me  gekregen >:(
hebben ze de molen weer al naar je toegestuurd hoeveel molens heb je nu al je kunnen onvangen ;D ;D ;D
gr paulien en ruud ;)
Door Sweet Dutchess
rupa schreef: hebben ze de molen weer al naar je toegestuurd hoeveel molens heb je nu al je kunnen onvangen ;D ;D ;D
gr paulien en ruud ;)
Een is afgezegd .1 is besteld en nu onderweg ( trace nr inmiddels ontvangen :)).
Van H&H weer een excuus mail ontvangen voor de vertraging van het terug te betalen bedrag en zouden het meteen in orde maken.
Zal mij benieuwen ::)
Laatst gewijzigd door Sweet Dutchess op di 05 feb 2013, 15:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lil
Ik heb hem, ik heb hem, ik heb hem!!!!!! Huishobby.nl is haar afspraken keurig nagekomen bij mij. Zaterdag heb ik vleesbot om hem te testen.
Door Dian
Lil schreef: Ik heb hem, ik heb hem, ik heb hem!!!!!! Huishobby.nl is haar afspraken keurig nagekomen bij mij. Zaterdag heb ik vleesbot om hem te testen.
heb je ook een goeie buurman waar je op testen kunt?? :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: we willen natuurlijk wel een fotoverslag :D
Door Lil
Dian schreef: heb je ook een goeie buurman waar je op testen kunt?? :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: we willen natuurlijk wel een fotoverslag :D
Maar mijn buurman doet wel eens klusjes voor mij, daar moet ik vanaf blijven. Ik weet wel nog een niet zo aardige vrouw, mag dat ook?

En anders wordt het heel saai konijn.
Door Sweet Dutchess
Ook hier is ie binnen :groupwave2:
Ik heb hem al in elkaar gezet en ga zo meteen vlees uit de vriezer halen zodat ik hem morgen kan gaan uit proberen  :)
Meteen weer even een kwade mail weggedaan naar H&H omdat ik van hun mijn geld nog steeds niet retour heb >:(
Door Lil
Sweet Dutchess schreef: Ook hier is ie binnen :groupwave2:
Ik heb hem al in elkaar gezet en ga zo meteen vlees uit de vriezer halen zodat ik hem morgen kan gaan uit proberen  :)
Meteen weer even een kwade mail weggedaan naar H&H omdat ik van hun mijn geld nog steeds niet retour heb >:(
Ik snap niet waarom je het nog niet hebt en anderen wel. Vreselijk balen is dat. ik duim dat je het snel krijgt.
Door cindy5409
Lil schreef: Ik heb hem, ik heb hem, ik heb hem!!!!!! Huishobby.nl is haar afspraken keurig nagekomen bij mij. Zaterdag heb ik vleesbot om hem te testen.
veel maal plezier!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door