Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

*Dorothea* schreef: maar de vorige bewoner had daar toch ook z'n wasmachine?
De vorige bewoner had de wasmachine in de badkamer. Maar ja, die is al zo klein... We hebben vandaag eerst rubber tril-stoppers eronder gelegd. Daar werd het trillen zowaar nog erger van. We hebben 'm vandaag toch in de badkamer gezet en dan is het iets beter maar niet veel. Ik hoop niet dat ik ons huis er schade mee berokken :-X maar voorlopig blijft ie tot na de puppen in de badkamer en daarna gaat ie naar de schuur :-X (daar kan ie gewoon niet direct in omdat we geen afvoer hebben en die nu ook in 2 weken niet kunnen maken).
Lizzy schreef: Ja. Leo heeft ze er hoogstpersoonlijk zelf ingezet en uitgehaald.
als je een dikke plaat (minimaal 25 mm dik) betonplex of multiplex vast schroef op twee of meer draagbalken van de vloer dan moet het goed gaan. zo niet dan zou je een wasmachinemonteur kunnen laten komen om te kijken of de schokbrekers nog wel goed zijn. dat schudde/trillen doet hij dat ook als er niets in zit ?? je kan hem zonder was direct op centrifugeren zetten en kijken of hij het dan ook doet.
kan je de binnen trommel een beetje naar je toe trekken en naar links/rechts duwen ??
hoor je dan iets ??

gr.®upa.
rupa schreef: als je een dikke plaat (minimaal 25 mm dik) betonplex of multiplex vast schroef op twee of meer draagbalken van de vloer dan moet het goed gaan. zo niet dan zou je een wasmachinemonteur kunnen laten komen om te kijken of de schokbrekers nog wel goed zijn. dat schudde/trillen doet hij dat ook als er niets in zit ?? je kan hem zonder was direct op centrifugeren zetten en kijken of hij het dan ook doet.
kan je de binnen trommel een beetje naar je toe trekken en naar links/rechts duwen ??
hoor je dan iets ??

gr.®upa.
We hebben de machine in de badkamer gezet en 'm met een lege trommel laten centrifugeren op 1600 toeren. Nada probleem, niks niet trillen. Ik denk dat we kunnen concluderen dat het niet aan de machine ligt..?
Door Lil
Lizzy schreef: We hebben de machine in de badkamer gezet en 'm met een lege trommel laten centrifugeren op 1600 toeren. Nada probleem, niks niet trillen. Ik denk dat we kunnen concluderen dat het niet aan de machine ligt..?
Dan ligt het dus aan je vloer?

andere optie: kun je berekenen hoe scheef hij is en dan met een of ander opvullen, zodat de machine recht staat?

Gooi ook maar iets in de groep  :-[
Lil schreef: Dan ligt het dus aan je vloer?

andere optie: kun je berekenen hoe scheef hij is en dan met een of ander opvullen, zodat de machine recht staat?

Gooi ook maar iets in de groep  :-[
De machine was waterpas gezet (door het goed zetten van de pootjes) maar dat hielp ook niks, nada, helaas. Daar hadden wij ook onze hoop op gevestigd. Als ik dit had geweten, had ik een paar maanden geleden geen Miele gekocht maar een Asko :-X
Door Lil
Lizzy schreef: De machine was waterpas gezet (door het goed zetten van de pootjes) maar dat hielp ook niks, nada, helaas. Daar hadden wij ook onze hoop op gevestigd. Als ik dit had geweten, had ik een paar maanden geleden geen Miele gekocht maar een Asko :-X
ooo ships zeg!  :-X :-X :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door