Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Senna99
Sweet Dutchess schreef: Ik check iedere dag of er al een trace-nr gestuurd is,maar tot op heden nog niets.
Begin er een beetje voor te vrezen dat hij totaal niet geleverd kan worden  :-[
Ik heb er vandaag weer achteraan gemaild. En ze hebben toegezegd dat de vleesmolen aanstaande vrijdag opgestuurd wordt. Maar goed...dat zeiden ze vorige week ook... ::)
En aangezien ik ook geen track&trace nummer van ze heb gekregen (en geen bevestigingsmail) moet ik daar maar op vertrouwen. Wordt vervolgd zullen we maar zeggen. Hopelijk krijgen we 'm dan toch allemaal eind deze week. :)
Door Sweet Dutchess
Mowgli schreef: Hoe lang geleden is het dat je besteld hebt?
Mijn Magimix bij fonq.nl had een levertijd van 3 tot 9 WERKdagen, het weekend telt niet mee. Ik had hem op vrijdag 12 januari besteld. Pas afgelopen zondag kwam een email met track and trace en vandaag werd hij pas geleverd.
Ik heb hem op 11-01 besteld.
Door Sweet Dutchess
keetje schreef: Ik blijf meelezen, wil ook een betaalbare machine, dus wacht op jullie, van het testpanel! :)
nou het testpanel test niet veel  ;D.
Tot op heden nog steeds niets ontvangen , ook nog geen trace nr.
Ik heb er maar weer een mail heen gestuurd. Het gaat nu toch echt wel een beetje lang duren  :-\.
Door keetje
Wat ontzettend vervelend,... :-X
Ik, of beter gezegd, onze dochter zit nu al een maand op een pakje uit China te wachten, maar daar wisten we wel van dat het tenminste 3 weken zou duren, schijnt met een schip te komen ofzo. 8)

Dus, als de recensies straks goed zijn, misschien toch maar even kijken of ik hetzelfde model ergens anders kan scoren. ::)
Door Lil
Ik had een mail gestuurd en toen vroegen ze of ik wilde wachten of dat ze het geld moesten terugstorten. Heb dus wel nog hoop dat het heel eerlijk gaat.
Door Senna99
Lil schreef: Ik had een mail gestuurd en toen vroegen ze of ik wilde wachten of dat ze het geld moesten terugstorten. Heb dus wel nog hoop dat het heel eerlijk gaat.
Tegen mij hebben ze gezegd dat ze verwachten hem vandaag te versturen. Maar heb er weinig hoop op dat dit ook echt zo is. 
Door nova
Ik heb 3 duitse recensies gelezen, en die zijn ronduit bar slecht,  :o :o:

"Zo luid als een stofzuiger,,"
"nog nooit zo een prul gekocht.."

willen jullie meer horen? dan vertaal ik ff

i
Door Anne in Zweden
nova schreef: Ik heb 3 duitse recensies gelezen, en die zijn ronduit bar slecht,  :o :o:

"Zo luid als een stofzuiger,,"
"nog nooit zo een prul gekocht.."

willen jullie meer horen? dan vertaal ik ff

i
Op de Amazon-site zijn er 10 positieve reacties en 2 negatieve...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door