Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Ik gs dadelijk wel nog even een zalig kopje koffie nemen.
Ik heb zo,n stomer met drie van die schalen op elkaar en een rijstschaal erbij. Ik heb de zalm in de rijstschaal gestoomd en dat ging heel erg goed. In de pan vind ik zalm erg vlug droog en verre van lekker.
Het is heel vlug klaar en dus echt super super lekker.
Door EllenL
ik heb te veel zuurkool gegeten... maar ach, beter te veel zuurkool dan te veel friet en frikandellen speciaal zullen we maar zeggen ;) Ik ben ook zooooo moe, zo nog beesten eten geven en dan mijn bedje in en hopelijk helpt het hoestdrankje zodat ik vannacht wel lekker kan doorslapen!!
Ik zit weer aan mijn turbo smoothie, heerlijk is ie weer vandaag. Raar genoeg verveelt het niet als ontbijt. als lunch heb ik roggebrood bij met kaas, ff geen tijd om salade te maken vanmorgen.
Door Paula1976
Ik zit nu aan de Weekend Power Smoothie! Die had ik nog niet gehad. Ik heb em gemaakt met de bio paranoten die ik toch altijd in huis heb ipv met amandelen. Ik vind em errug lekker, wel wat te zoet, dus de volgende keer minder honing denk ik.

Na een paar dagen teveel gezondigd te hebben, ben ik vandaag weer vol goede moed om mijn netjes aan het programma te houden. Morgen de hele dag naar De Zwaluwhoeve met vrienden maar de dag gewoon beginnen met de super juice oid. Ligt er ff wat ik in huis heb nog. Ik ga maandag als de dooi is ingevallen pas weer boodschappen doen elders. Ik heb de menukaarten online al gecheckt en daar zitten ook hele geschikte dingen tussen die wel passen bij dit programma.

In ieder geval staat vandaag de power salade op het menu en ik heb nog een portie pompoensoep in de diepvries.  :D
Door Paula1976
Ik zie dat ik vandaag de Watercress 'n' Baby Leek soep mag! Laat ik nu toevallig daar alles voor in huis hebben! Tenminste.....dan gebruik ik spinazie ipv waterkers en ik heb 'gewone' prei ipv baby prei. Dus de pompoensoep blijft nog ff in de diepvries, bewaar ik die voor zondag!

Back on track! maar ik ga nog maar ff niet op de weegschaal....
Door EllenL
Ik heb vanmorgen ipv een ginger shot een hay feaver heaven gemaakt, oftewel, 1 appel, groot stuk gember en halve citroen, onder het motto, als je een weerstand boost nodig hebt raadde mijn juf aromatherapie aan om een week lang een druppel citroenolie en een druppel tea tree olie (allebei moeten ze dan wel vers zijn, want beide olieen oxideren nogal snel) in te nemen... nou vind ik dit een lekkerder alternatief, lol
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door