Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
lightning schreef: Anneke in Heemskerk. Die kent iedereen hier wel denk ikJazeker dat ik die ken, en die staat idd op de lijst. Ik vind het vreemd dat Hema het niet vergoed en snap ook niet waarom, wat geven ze voor reden op?![]()
Senta schreef: Wat in de polis staat moeten ze gewoon wettelijk nakomen, is geen omkomen aanZou je mij je ervaring met de declaratie van de Hema wel door willen geven? Zelf heb ik nooit eerder een huisdier verzekerd gehad tot voor kort, eerst bij Petplan maar daar kon ik gelukkig nog snel vanaf omdat ze hun voorwaarden gingen wijzigen. Toen heb ik een hond bij de Hema verzekerd, hier heb ik goede en minder goede ervaringen over gelezen. Maar inderdaad ook over de andere verzekeringen. Ik ben dus erg benieuwd hoe het gaat met je declaratie.....
Ik heb ook de verhalen gelezen over HEMA, maar ook over Petplan en ook over Proteq.
Je leest altijd een kant van het verhaal en vaak vermelden mensen het alleen als dr wat mis gaat.
Als het goed gaat hoor je ze niet. Ik ben wel altijd nieuwsgierig waaróm zoiets zo mis kan gaan.
Ik heb beide katten bij de HEMA, en al een dikke postenkost klaarstaan, of ze gaan vergoeden ga ik wel van uit (Staat gewoon in de polis) maar kan dr nog niets zinnigs over zeggen omdat ik nog niet gedeclareerd heb. Dus tidj zal het leren, anders laat ik het dr niet bij zitten