gentle.foto pag 6,9,11,14,16,17,19,20, 22,23,24morgen onder narcose/28,30,32
Moderator: Lizzy
Re: gentle...foto pag 6,9 en 11
jeetje, wat een lelijke plekken
Hoo pdat de injectie zijn werk gaat doen en dat Gentle een beetje rust krijgt. zodat de genezing in kan zetten.
Zou de sneeuw, ondanks dat het koude wel lekker zal zijn, niet extra irriteren?
Hoo pdat de injectie zijn werk gaat doen en dat Gentle een beetje rust krijgt. zodat de genezing in kan zetten.
Zou de sneeuw, ondanks dat het koude wel lekker zal zijn, niet extra irriteren?
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
ja en zeker als er rotzooi tussen zit
Re: gentle...foto pag 6 en 9
het kan nu ieder geval beter luchten en drogen, de kans is groot dat het door zijn dikke ondervacht ook is gaan broeien.vanaalst schreef:
verder scheren ging niet meer omdat ie zo tegen stribbelde...morgen misschien weer een poging...
het loopt nu tot aan zn poepert aan toe..
blijf lekker bij hem zitten hou hem goed in de gaten als hij met de achterpoten wil krabben hou dan rustig zijn achterpoten tegen.
probeer hem zo min mogelijk te aaien in de buurt van de plek want daar gaat die heel erg op reageren qua jeuk.
het zal enige tijd duren voordat de plek rustiger word.
gr paulien en ruud.
- Pauline
- 5-sterren

Arme jongen en arme jij..., wat ziet het er naar uit... 
Ellen.... is zijn (penis)schacht nu ook zo geïrriteerd? Of komt dat ergens anders door (iets van hormonen)?
Ellen.... is zijn (penis)schacht nu ook zo geïrriteerd? Of komt dat ergens anders door (iets van hormonen)?
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
die is ook onstoken....drama met plassen
hallo ellen ik had nog wel een klein vraagje, ligt Gentle op een schapenvacht en zo ja dan lijkt mij dat je die even het beste weg kan halen, want ik denk dat het te warm is voor hem anders gaat die plek als nog broeien en anders blijven die haartje van de schapenvacht aan zijn wond plakken.
gr paulien en ruud.
gr paulien en ruud.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
daar gaat ie niet meer op liggen...hij ligt, als ie gaat liggen op de plavuizen
- Pauline
- 5-sterren

Arme hond....vanaalst schreef: die is ook onstoken....drama met plassen
- spreeuwtje
- 5-sterren

oh wat erg!!!! 
kunnen ze hem niet onder een licht roesje scheren??
dan kan je misschien ook verder goed onderzoeken of er nog meer zit te broeien..
hij voelt zich kleute.. maar ik kan me jouw ellendige gevoel ook heel erg voorstellen..
ik hoop dat het morgen al een stuk beter gaat met hem!!!!
kunnen ze hem niet onder een licht roesje scheren??
dan kan je misschien ook verder goed onderzoeken of er nog meer zit te broeien..
hij voelt zich kleute.. maar ik kan me jouw ellendige gevoel ook heel erg voorstellen..
ik hoop dat het morgen al een stuk beter gaat met hem!!!!
oké dat is lekker koel voor hem.vanaalst schreef: daar gaat ie niet meer op liggen...hij ligt, als ie gaat liggen op de plavuizen
ik had nog een stukje gevonden over soorten strooizout
zit je lekker bij hem met de laptop op schoot?
Soorten
Er zijn verschillende soorten strooizout. Zo kan er een keuze gemaakt worden uit vacuümzout, steenzout of zeezout. Zeezout is in Nederland niet gebruikelijk. Vacuümzout wordt gefabriceerd door onderaardse zoutlagen in vloeibare vorm omhoog te pompen en het vervolgens in een fabriek zodanig te bewerken dat er korrels overblijven. Vacuümzout is vrij zuiver, maar kost relatief veel energie om te produceren. Steenzout wordt gewonnen in zoutmijnen, met name in Duitsland,Marokko, Turkije, Egypte, Argentinië en Oostenrijk. De kwaliteit van steenzout loopt uiteen; van 60% NaCl (veel verontreiniging) tot 99.8% NaCl (zeer zuiver), afhankelijk van de plaats waar het wordt gewonnen. De grootte van de korrel is afhankelijk van de eis van de koper en kan worden gezeefd op maat. In Nederland wordt overwegend steenzout gestrooid, dat gemixt is met een antiklontermiddel E535. Door de (on)zuiverheid van het zout is strooizout niet geschikt voor de menselijke voeding. [
http://nl.wikipedia.org/wiki/Strooizout
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
ze hebben het hier overal gestrooid, loop helemaal om om in het park te komen, waardeloos maar is effe niet anders! hij is in zn bench gegaan daar staat ie nu
het zal een paar dagen een onrustig nachtje worden voor je, dat kan ik zelf nog wel herinneren maar het komt zeker goed met Gentle.
jacky was 14,5 toen die voor het eerst een hotspot kreeg en ik reageerden net zo als jou en ik vergeet dit ook nooit meer.( zij had namelijk een vlooien allergie ) maar wat een plek had ze kon zelf ook wel janken je wil zo veel doen om de jeuk/pijn weg te nemen maar dat heeft even de tijd nodig met de medicatie.
gr paulien en ruud.
jacky was 14,5 toen die voor het eerst een hotspot kreeg en ik reageerden net zo als jou en ik vergeet dit ook nooit meer.( zij had namelijk een vlooien allergie ) maar wat een plek had ze kon zelf ook wel janken je wil zo veel doen om de jeuk/pijn weg te nemen maar dat heeft even de tijd nodig met de medicatie.
gr paulien en ruud.
Je voelt je zo machteloos om dat je de jeuk en pijn niet weg kan nemen
en het gaat aan je hart als ze van de ene naar de andere kant van de kamer vliegen van ellende
en het breid zich uit als een gek , snap je nu ook waarom ik toen met daisy op zondag naar de dierenarts ging
bij haar was het toen de hele zijkant van van achteren was ook z'n plek
Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat het snel beter gaat met gentle
en het gaat aan je hart als ze van de ene naar de andere kant van de kamer vliegen van ellende
en het breid zich uit als een gek , snap je nu ook waarom ik toen met daisy op zondag naar de dierenarts ging
bij haar was het toen de hele zijkant van van achteren was ook z'n plek
Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat het snel beter gaat met gentle
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
ja dat snap ik zeker connie, als het zondag zo erg was geweest had ik ook naar de da gegaan!
hij staat nog steeds...wil maar niet gaan zitten of liggen..
hij staat nog steeds...wil maar niet gaan zitten of liggen..
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
pppfff die prikken doen helemaal niks!
hij verrekt van de jeuk!
jankt kreunt en steunt....nu steeds niet gezeten of gelegen
hij verrekt van de jeuk!
jankt kreunt en steunt....nu steeds niet gezeten of gelegen