Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Irish schreef: Heb alles in huis, op yoghurt na, dus ik laat het lekker vriendlief doen alsie weer thuis is vanavondIk ben de yoghurt helemaal vergeten bij de pompoensoep! Dus zonder yoghurt kan het ook prima!![]()
hannabelgje schreef: Ik vond de fish n chips wel lekker. Ik heb wel heul veul kruiden over die zoete aardappels gedaan. Ik geloof bijna alles wat er in het kruidenkastje stond. Wel waren de aardappels niet echt gebakken, maar gewoon gaar. Ik denk dat ik ze de volgende keer in de wok frituur in kokosolie ofzo. Dan worden ze misschien wel krokant. Vandaag de weekend powersmoothie als ontbijt. Ik ben benieuwd oh en vanmorgen natuurlijk de ginger shot gehad, ik ben de geber op aan het bouwen, wow die was heftig vanmorgen zeg! :biggrin2:mEn hoe was de weekend smoothie? En klap je na het nemen van de ginger shot ook al in je handen?
hannabelgje schreef: Ow ik vergeet steeds in mijn handen te klappenlol, als je maar de juiste geluiden er bij maakt, hahaha.maar ik ben de gember ook nog aan het opbouwen. Ik vond de weekend smoothie minder lekker dan de gewone turbo smoothie. Toch maar ff spinazie halen vandaag.
Irish schreef: Sjesus, heeft die Jason ADHD ofzo?Hoezo, vind je hem niet de rust zelve?![]()
![]()