Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door joel
Wie heeft er op de 16 febr. van Lida vlees in de Meern? Ik de besteltopic zie ik niemand van deze kant, maar volgens haar zijn er dan meerdere die dan vlees halen.

http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 547.0.html

Zij zou komend weekend haar drogertje meenemen, zodat ik die van haar kon overnemen. Maar dan moet ze alleen voor mij naar de Meern, nou wil ze de 16de wel komen, (want dan moet ze er toch zijn) maar dat is net mijn werkweekend :-[
Hoor graag wie er vlees haalt in de Meern en mijn drogertje dan even mee wilt nemen, dat ik het later die week kom ophalen?
Door Antheman
joel schreef: Wie heeft er op de 16 febr. van Lida vlees in de Meern? Ik de besteltopic zie ik niemand van deze kant, maar volgens haar zijn er dan meerdere die dan vlees halen.

http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 547.0.html

Zij zou komend weekend haar drogertje meenemen, zodat ik die van haar kon overnemen. Maar dan moet ze alleen voor mij naar de Meern, nou wil ze de 16de wel komen, (want dan moet ze er toch zijn) maar dat is net mijn werkweekend :-[
Hoor graag wie er vlees haalt in de Meern en mijn drogertje dan even mee wilt nemen, dat ik het later die week kom ophalen?
ik heb wat besteld en kan je droger meenemen.
Door evds
lachnat schreef: Is er weer interesse in eend?
Mijn eendjes zijn bijna op en ik zit er over te denken om 22 februari weer naar VSE te rijden.
Ha, ik zet wel niet in Regio Utrecht maar kom er wel eens in de buurt kan ik evt. meedoen? Bijvoorbeedl 50 kg eendkarkas?
Door lachnat
evds schreef: Ha, ik zet wel niet in Regio Utrecht maar kom er wel eens in de buurt kan ik evt. meedoen? Bijvoorbeedl 50 kg eendkarkas?
Kan wel alleen ik kan het niet gekoeld bewaren dus zou je het de vrijdag of eventueel de zaterdag moeten ophalen in Hoogland ::)
Zal vanavond een topic openen.
Door evds
lachnat schreef: Kan wel alleen ik kan het niet gekoeld bewaren dus zou je het de vrijdag of eventueel de zaterdag moeten ophalen in Hoogland ::)
Zal vanavond een topic openen.
Ik heb je topic nog niet kunnen vinden maar Hoogland is voor mij toch net te ver. Utrecht zou nog NET(typefout)kunnen. Ik houd het in de gaten.
Laatst gewijzigd door evds op do 31 jan 2013, 11:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Hetty_
Ik wil Norah volgende maand laten titeren bij Hanneke de Vries.
Zijn er nog meer die mee willen doen?

Hoe meer, hoe voordeliger.  :biggrin2:

De datum van de lezing is bekend:
maandagavond 18 maart.
Details volgen nog.
Laatst gewijzigd door Hetty_ op do 31 jan 2013, 19:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Miranda 1
@Hetty, wordt het een lezing alleen over versvoer? Dan kan ik alvast een oproep plaatsen op het goldenforum. Daar zijn een paar mensen die overgegaan zijn op kvv of dit willen gaan doen.

Mijn honden hoeven pas in aug geent te worden, dus dat schiet niet op.
Door **Jillaroo**
Hetty 1 schreef: Ik wil Norah volgende maand laten titeren bij Hanneke de Vries.

Hoe meer, hoe voordeliger. :biggrin2:

maandagavond 18 maart.
Details volgen nog.
Wij starten met de flybal weer in maart, alleen wanneer is nu nog niet bekend. Dus als het trainen door gaat dan moet ik helaas annuleren
Door baileys
De mijn hoeven pas in 2014,  wel wil ik ze in het voorjaar laten enten voor Weil.
En volgens mij heb ik 18 maart een cursus  >:(. Heb je al een idee van tijd??
Door Hetty_
Diana, ik vermoed dat de lezing om 20.00 uur begint want haar vorige lezingen begonnen ook allemaal om die tijd, maar zeker weet ik het nog niet.

Miranda, het gaat alleen om vers voeren.

Cyrilla, ik hoop dat je er bij bent, maar flyball gaat natuurlijk voor.
Door **Jillaroo**
Hetty 1 schreef: Diana, ik vermoed dat de lezing om 20.00 uur begint want haar vorige lezingen begonnen ook allemaal om die tijd, maar zeker weet ik het nog niet.

Miranda, het gaat alleen om vers voeren.

Cyrilla, ik hoop dat je er bij bent, maar flyball gaat natuurlijk voor.
ik of eigenlijk galyi moet straks al behoorlijk wat trainingsuurtjes missen omdat ik zo nodig voro het werk in verweggistan zit. yeng heeft het dan beter getroffen die gaat uitlogeren en traint dan gewoon verder.
Door joel
Hetty 1 schreef: Ik wil Norah volgende maand laten titeren bij Hanneke de Vries.

Hoe meer, hoe voordeliger. :biggrin2:

maandagavond 18 maart.
Details volgen nog.
Is dat jou dierenarts Hetty, dat is voor mij ook lekker dichtbij :biggrin2:
ik weet niet wanneer onze nieuwe aanwinst ge-ent mag worden, maar ben bang dat volgende maand net iets te vroeg is voor ons.
Maar ik hou het ff in de gaten!!
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door