Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Irish schreef: Ik ga vanavond de honing groentjes maaltijd maken, ben benieuwd!Ik ben heeeel benieuwd hoe dat smaakte want morgen mag ik die!
En eet er makreel bij, mjammie!
Kaio schreef: trouwens ipv roggebrood had ik essenen rogge brood gehaald. Ja wat? Wist ook niet van het bestaan. Is gekiemd brood: zie bijv hier: http://www.vajra.be/index.php/bio-produ ... enenbrood/Ziet er goed uit! Ik heb in plaats van Duits roggebrood Fries roggebrood bij de pompensoep genomen. In het Duitste roggebrood zit vrij veel tarwemeel en dat valt bij mij niet goed.
Wel heel krachtig van smaak, en alles behalve spons!
Paula1976 schreef: Ik ben heeeel benieuwd hoe dat smaakte want morgen mag ik die!Vond hem nie zo.. of hij moest nog langer in de oven, vooral de bataat was nog erg hard
Antonia schreef: Ziet er goed uit! Ik heb in plaats van Duits roggebrood Fries roggebrood bij de pompensoep genomen. In het Duitste roggebrood zit vrij veel tarwemeel en dat valt bij mij niet goed.Ik het roggebrood dat ik heb (duits roggebrood van de appie) zit geen tarwe, maar fries roggebrood is vast net zo goed als je de ingredienten vergelijkt
En wat zijn die Honing groenten lekker! Hier ook met een klein beetje makreel.
hannabelgje schreef: Iris veel beterschap!ja van de week al, had geloof ik gepost dat je de sperziebonen moest koken
Zijn er meer mensen die de fish n chips al gegeten hebben?