Moderator: Lizzy
Nelly schreef: Zie ik het goed dat ze een bruin en een blauw oog heeft of ligt dat aan de foto?Hoi Nelly, ja dat klopt. Ze heeft 2 verschillende ogen. is eigenlijk een rasfout. Kan konskwenties hebben voor fokken etc. Maar die plannen hadden we toch niet. We hebben Fiona "genomen" gewoon om Fiona. Een kanjer van een hond!
202spots schreef: Ik zag iedere keer alleen maar deze...en vroeg me af wat voor Spotje is dit nou toch ???Haha, neen, dit is niet echt een Spotje, verre van dat. Dat is een schilderij dat ik in mijn onderschrift gebruik. Ik zoek nog een ander onderschrift.
Maar net zag ik de echte Fiona!!!!
Wat 'n lieverd!!!![]()
Ja hoor Nelly,1 blauw en 1 bruin...kan gebeuren 8)
Lizzy schreef: Hoi Nel, ze is prachtig! Je schrijft dat ze het aan haar nieren heeft en dat dit een Dalmatenkwaal is. Maar het enige nierprobleem waar de Dalmaat mee behept kan zijn is uraatgruis/steentjes in de urine. Nu is daar absoluut geen brokkendieet voor nodig om dat onder controle te houden, maar misschien kun je iets meer vertellen over haar specifieke probleem met de nieren?De waarden van nieren en lever zijn aan de hoge kant. Dat is gebleken na bloedonderzoek. In november heeft Fiona weken lang gekotst. Ze viel af. Ze had toen al nierdieetbrokjes. Na bloedonderzoek heeft de DA besloten om Fiona op andere brokjes te zetten, die de lever ontzien. Ze eet deze brokjes met veel smaak. En eigenlijk sinds die tijd doet Fiona het goed; ze is weer lekker aangekomen etc. Mijn aarzeling is dus om dit ritme te veranderen, vooral: hoe zal haar maag dan weer reageren?
En de lever, wat is daar mee?
202spots schreef: Ik zag iedere keer alleen maar deze...en vroeg me af wat voor Spotje is dit nou toch ???
Maar net zag ik de echte Fiona!!!!
Wat 'n lieverd!!!![]()
Ja hoor Nelly,1 blauw en 1 bruin...kan gebeuren 8)
Hitam schreef: Brokjes zijn altijd belastender voor lever en nieren dan vers. Ik zou beginnen met de Carnibest Light, eerst voorzichtig even mengen met de brokjes en als dat goed gaat alleen CB Light geven.Bedankt voor de tip Hitam, waar kan je CBlight kopen/bestellen??
dierenkunst schreef: Bedankt voor de tip Hitam, waar kan je CBlight kopen/bestellen??Zie de website van Carnibest: http://www.carnibest.nl
Groetjes
Nel