Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
hannabelgje schreef: Ben nog aan het denken wat ik als lunch ga nemen. Ik neig erg naar roggebrood.Hoe smaakt Duits roggebrood? Heel anders als NL? Want ik hou normaal gesproken helemaal niet van roggebrood! En is dat gewoon verkrijgbaar bij de supermarkt? Ik heb echt ontzettend zin in een boterham!! Ik ga in het vervolg speltbrood eten, is sowieso gezonder dan gewoon brood maar ik ga echt het brood eten weglaten uit mijn menu. Ik vind het echt heel lekker en 2 sneetjes speltbrood per dag, moet mijn inziens kunnen.
EllenL schreef: in bouillon zit altijd zout toch? Extra zout vond ik niet nodig, en dat wil best wat zeggen, hahaIn deze bio bouillon zit geen zout.
Paula1976 schreef: In deze bio bouillon zit geen zout.Gist extract is vaak een vervanging voor zout..
Paula1976 schreef: Ik denk toch dat ik een virusje te pakken heb, want nu ben ik aan de diarree! Of hadden jullie daar ook last van op dag 1?Ik had eerste paar dagen ook diarree, nu wisselt het nog enorm. Heb alleen geen probiotica in huis, nu wel. Hopelijk gaat het dan beter. Beterschap!!
Over een uurtje moet ik naar Deventer en ben ik pas tegen half 12 weer thuis, niet echt handig..... Die soep van vandaag ga ik niet meer maken, ik heb er geen zin, mun buik voelt zich niet echt jummie.....dus ik neem een bouillon met een beschuitje met kaas!Daar heb ik wél enorm zin in! Morgen dan maar weer braaf volgens de instructies van dag 2!
![]()