Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door EllenL
Kan je na gaan hoe diep dat soort eet gewoontes in ons systeem geworteld zitten... die junk food terrorist is hardnekkiger dan je denkt. Nou ja, positief bekeken, ik denk niet dat je het snel nog eens zult doen, volgende keer maak je gewoon een liter lemon ginger zinger ;D

Ik zit nou trouwens aan een kopje heet water met citroen, had geen zin in kruidenthee maar wel in iets warms en wakker blijf achtigs :D
Door Paula1976
Vandaag begin ik ook aan de Turbo Charge. Gisteren gevast, dat viel me reuze mee maar......vanmorgen in bed werd ik misselijk wakker van de honger. Ik kon maar een paar minuten in de benen zijn en dan brak het zweet me uit en moest ik echt weer gaan liggen. Uiteindelijk overgegeven, jak...dat was alleen maar gal. :puke: Daarna snel de tassen voor de kids klaar gemaakt en mijn Turbo Power Smoothie, heerlijk! (heb in etappes 1 beker gedronken) Maar helaas.....die is er inmiddels ook alweer uit!  :-[ Kan iemand me vertellen of dit komt door een dag vasten of dat ik gewoon een ordinair virus :fever: te pakken heb en dus buikgriep heb? Ik heb vanavond een opstapcursus van een opleiding die ik wil gaan volgen maar waar ik eerst toelatingsexamen voor moet doen. Deze cursus van vanavond mag ik dus eigenlijk niet missen......  :boo:
Door Irish
hannabelgje schreef: Ik vond het gewoon erg dom van mezelf. Zo' n typische ik voel me klote dus ik eet pizza actie. Hij was niet eens lekker dat was nog het ergste ;D
Oh ik had dit kunnen schrijven... k*t voelen, slecht eten terwijl het niet eens lekker is en dan voel ik me vaak nog slechter..

Paula, wat rot joh :( Ik ben soms ietsjepietsie misselijk, maar gelukkig geen overgeven.. ben panisch voor overgeven :nerves:
Laatst gewijzigd door Irish op vr 18 jan 2013, 09:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Door EllenL
He bah Paula, vervelend! Geen idee, heb nooit gevast ;) Hoe voel je je verder? Er heersen natuurlijk wel allerhande griepjes, waaronder ook buikgriep, dus je weet maar nooit..

Mijn smoothie staat in de koelkast, zo nog eens wat ochtend falun dinges (vergeet steeds hoe het heet, lol) oefeningen doen, lang leve youtube :D, lekker douchen en dan mijn vandaag anders gekleurde turbo smoothie, want ik heb er een beetje rode biet doorheen gegooid, onder het motto, dat ligt er nou eenmaal nog dus laten we het ook gebruiken. En weer eens wat afwisseling, qua kleur ;D
Ik moet trouwens toch boodschappen gaan doen vandaag, nog maar 3 appels over... gaat minder snel dan tijdens de sap week, maar toch, haha, kom dus wel beetje in tijdnood, denk dat i kmaar maandag naar het asiel ga ipv vandaag, moet vanmiddag ook nog naar Hengelo eten voor de beesten ophalen!
Paula misschien kun je beter beginnen met wat aangelengde appelsap, na een dag niks is zo'n powersmoothie wel heel heftig denk ik.
Vandaag voor het eerst een gingershot genomen, wow die is heftig zeg! Wel lekker en geeft echt een kick :D
Vandaag geen turbo smoothie als ontbijt maar ik heb de passion for juicemaster genomen. Even wat anders. Vandaag ga ik nog een keer de powersoep maken denk ik anders moet ik de rest van de hele dure asperges dadelijk weggooien.
Door Kaio
Ik was gister ook stout na de soep, heb 's avonds nog rauwe nootjes gegeten.

En voor de rest ga ik het menu wat aanpassen, zoals er staat je kan ook je eigen recepten, gebasseerd op eiwitten en groente, gebuiken. Nou dat ga ik ook doen. Valt me nu pas op dat ik veel meer behoefte heb aan rauw knaagvoer. Eet nl best vaak salades met evt wat vlees of vis erin. Ik vind het gewoon te veel gekookte groenten, terwijl ik altijd fan ben geweest van rauwe groenten van kleins af aan.
Door EllenL
Ik ben juist dol op soep, altijd al geweest, zit ook een beetje in de familie, bij mijn ouders thuis aten (en eten) we elke dag soep en dat is bij meer familieleden het geval... ga ook de asperges maar eerst opmaken voor ik me waag aan het pompoen slachten.. wel nog wat brocolli er bij kopen vandaag...
Door Paula1976
Gelukkig gaat het weer beter!! Het is bij 2x overgegeven gebleven en ik ben in bed gekropen en heb nog heerlijk een paar uurtjes geslapen. Merk dat ik mega behoefte heb aan iets hartigs, dus heb een kopje biologische bouillon nu. Heerlijk!! Helaas.....er zit ook in deze bouillon gistextract!  :-[

Zo meteen een salade maar ik maak ff een salade zoals ik die zelf altijd doe, cherrytomaatjes, olijfolie, paprika, diverse soorten sla en fetakaas. Even iets eten waarvan ik zeker weet dat ik het echt lekker vind!

En dan maar hopen dat ik geen buikkramp krijg zoals een aantal van jullie!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door