Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaio
Net de pompoensoep gehad: boring!
Heel veel werk voor eh grootse saaiheid.

Daarnaast houd ik niet van geblenderde soepen, ik denk dat ik de rest van de soepen ook niet ga blenderen. Gewoon heldere boullion met stukken groenten erin, zodat iedere smaak afzonderlijk ook wat doet.
Door EllenL
Hij is in ieder geval niet vies van knoflook :D Ik gelukkig ook niet, lol.
ik heb een visfilet (pangasius geloof ik) maar eens uit de diepvries gehaald die ligt er ook al zo lang in dat het hoog tijd wordt ::) Dus vanavond salade met gebakken vis... eens even de koelkast wat leger maken... morgen de pompoensoep uittesten, ben benieuwd, en opleuken kan altijd nog natuurlijk...
Door EllenL
Goed om te weten dat die ook lekker is :)
Mijn salade was ook erg lekker, en ik blijf het grappig vinden om te merken dat ik er niet aan moet denken om weer 'gewoon' te moeten gaan eten ;D
Door EllenL
hannabelgje schreef: Had ik gisteren gedaan met een minder prettig gevolg dus :D
Wat had je gisteren eigenlijk gegeten dan en waarom? (als ik zo brutaal mag zijn om dat te vragen :D zo niet, negeer me...)
Door EllenL
hannabelgje schreef: Euh iets echt heel stouts. Euhmeuh pizza  :(
Ooooh, kan me voorstellen dat je daar last van hebt gehad ja... Maar fijn te lezen dat je weer 'back on track' bent ;) En ach, shame, waarom? You're only human ;) Niet te lang bij stil blijven staan, dat wordt het weer zo'n but die misschien aan je butt blijft hangen, hehe
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door