Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Tja hij geeft ook niet voor niks aan dat je het boek moet lezen en dat had ik ook al gezegd, anders voelt het als een dieet en dat is echt niet de bedoeling.
Tip van de dag: bij de appie hebben ze bataaten bij de aardappels in het schap.
Door Kaio
dieet?
Geen last van, eerder nieuwe gerechtjes ontdekken.
Dan moet ik zeggen dat ik het boek al bijna uit heb en ook het gedeelte over de recepten al doorgenomen heb. Je zit niet vast aan de volgorde, zo heb ik de volgorde al veranderd. Teveel soep achter elkaar. Heb dus al vis gegeten. Daarnaast ipv salade vandaag de sushi rol met tonijn! Hmmm. Eerste keer dat ik zoiets maak, even youtuben op how to en dan zonder zo'n matje proberen en nog prima gelukt ook!

Bataat hebben ze ook bij de delhaize en ook bij de bioshop, zelfs goedkoper dan in de supermarkt.
Oja ik had die kabeljauw met bataat en sperziebonen gemaakt in de oven zonder de boontjes voor te koken: boontjes volgende keer voorkoken vind ik veel lekkerder.
Door EllenL
Ik heb net als lunch de laatste veggie soep opgegeten, heerlijk met die pesto er bij, maar dat is dus echt genoeg voor 4x eten zo'n pan soep. Vanavond denk ik salade, want heb nog te veel salade ingredienten liggen, zou zonde zijn als die bedorven raken...
Door Nadia
hannabelgje schreef: Tja hij geeft ook niet voor niks aan dat je het boek moet lezen en dat had ik ook al gezegd, anders voelt het als een dieet en dat is echt niet de bedoeling.
Tip van de dag: bij de appie hebben ze bataaten bij de aardappels in het schap.
Klopt, maarja, tijdgebrek, 3 andere boeken aan het lezen.. Soms zou ik willen dat ik de info van een boek zo in 5 minuten kon opslurpen ;D ;D

Dus ik ga nu gewoon door met gezond eten. Later het boek lezen, weer nieuwe dingen ontdekken en aan de gang :D
Zo lang je het houdt bij veel groenten, fruit en vis kun je het niet fout doen. En zoals hij al zei dingen die low h i zijn hoe meer er mee gedaan is in het proces hoe ongezonder het is. En dan kom je automatisch uit bij gezonde dingen.
En ook dingen waar meer dan een bepaald aantal ingredienten in zaten. Ik heb trouwens duits roggebrood gekocht maar daar zit dan wel weer suiker in. Ik ga het toch wel eten. Altijd nog gezonder dan gewoon brood want if it looks like a spunge don' t eat it :D just love jason.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door