Vind dat eigenlijk toch raar

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Thea schreef: Zie nu pas dat de crematie incl vervoer nu wel gewoon gedekt wordtZit er niet standaard bij, noch bij Petplan noch bij de Hema. Zal je een aparte verzekering voor af moeten sluiten
Voorheen moest je dat volgens mij extra bijverzekeren.
Bij Hema zit dat er ook bij vind dat ook wel zo netjes.
Senta schreef: Zit er niet standaard bij, noch bij Petplan noch bij de Hema. Zal je een aparte verzekering voor af moeten sluitenKlopt en ik heb het even nagekeken dacht dat het bij Petplan veel duurder was, maar dat is niet zo
lightning schreef: Nou ze vergoeden helaas niet wat in hun voorwaarden wel stonden en zelfs de dierenarts geloofden ze niet. als ze al iets vergoeden staat het wel 3 a 4 dagen later op je rekening.Ik moet nog declareren dus kan daar niets over vertellen, maar mag ik vragen wat ze dan niet vergoed hebben?
lightning schreef: homeopathie en zo. dat valt gewoon onder de basis volgens de voorwaarden. maar ja. voor mij maakt het niet meer uit, na 5 weken strijden om mijn geld ben ik het beu. heb verzekering opgezegd
Senta schreef:hoi senta,
Alelen als het dooreen door hun erkende homeopaath is voorgeschreven staat op een bepaalde lijst, staat die dr niet op geen vergoeding
Wbt je laatste vraag, je kunt een maand voordat je verzekering afloopt een wijzing aanbrengen dat staat ook ergens in de voorwaardens. Zelf heb ik ook tijdelijk per email een van de aanvullende verzekeringen dr afgehaal.
lightning schreef: Ze praten in hun eigen straatje. zelfs die homeopaat geloven ze niet. dan is die verzekering niet voor mij haalbaar. heb hem ook op gezegtWelke homeopaat is dat? Echt vreemd dat ze niet vergoeden wat wel in hun polis staat!![]()