Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Irish
1+1=3..  :(
Las ook van een aantal mensen dat ze meer honger hadden sinds ze de soep genomen hadden?
Zou de soep bijna weggooien, maarja dat vind ik toch ook weer erg zonde hoor...
Door EllenL
Nou, ik heb hem net weer op en heb er zelfgemaakte pesto doorheen gedaan (is tip van het boek) en dat is ten eerste erg lekker, mjammie!!! en ten tweede voel ik me voldaner en ten derde, geen after soep dipje vandaag :) Ik denk ook dat het gisteren kwam omdat ik gewoon te weinig had gegeten, alleen de smoothie en dan alleen soep, met alleen maar groente en niks 'echts' vullends. Dus voelde me daarna beetje slapjes totdat ik een halve avocado met half blikje tonijn heb weggewerkt... De pijnboompitten in de pesto geven het net dat beetje extra dat ik nodig had denk ik. Moet alleen wel even Eric inseinen dat hij straks als hij thuis komt de soep opmaakt en ook de pesto er door doet, was een erg grote teen knoflook die er doorheen zit ::)
Door Kaio
Irish schreef: 1+1=3..  :(
Las ook van een aantal mensen dat ze meer honger hadden sinds ze de soep genomen hadden?
Zou de soep bijna weggooien, maarja dat vind ik toch ook weer erg zonde hoor...
ja dat had ik ook, + moe
Door Kaio
Nadia schreef: Er heeft ergens een topic gestaan over hoe zelf boullion poeder maken :)
ooh WAAR ergens  :)
Lijkt me nl veel fijner want al die boullion past niet een vriezer, heb liever poeder
Omdat ik toch meer motivatie nodig heb toch maar even slim for life gedownload op een kindle app op mijn foon, motivatie voor 6,85 vind ik nog te doen. Heb ik wat te lezen nu ik sielug thuis zit te zitten.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door