Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Het gaat hier geen pompoensoep worden vandaag. Ik vrees dat ik met mijn stukkende schouder geen pompoen in stukken ga krijgen. Dus het wordt biologische nasi met witvis uit de vriezer. Is ook gezond denk ik en zilvervliesrijst mag ook van jason.
Door Paula1976
Irish schreef: Daar zit helaas nog rietsuiker in :( Heb eentje gevonden met zo min mogelijk zooi, alleen de gistextract en de palmolie (wat is dat?  ???) had ik liever niet gehad.
Gistextract is helaas niets anders dan E621 oftewel maltodextrine of mononatriumglutamaat of vetsin. Met dergelijke benamingen willen ze doen voorkomen of het iets onschuldigs is. Enneuh.....Ellen.....M#ggi......zo zonde omdat te gebruiken net na het detoxen maar altijd eigenlijk! Zit echt vol met troep! Ik gebruik altijd bouillonblokjes van de biowinkel.

Ik heb inmiddels bijna alles in huis voor de Turbo Charge, maar de flespompoen en de bonen/erwten niet kunnen vinden. Ik heb nog wel de gewone oranje pompoen, ik denk dat ik die dan maar gebruik voor soep.

Zo meteen mijn diner, de Dreamy Detox. En dan morgen een vastdag en vrijdag eindelijk SALADE en SOEP!!!! Ik merk wel dat ik er nu klaar mee ben....maar het voelt wel goed om dit gedaan te hebben.
Door Kaio
Paula1976 schreef: Gistextract is helaas niets anders dan E621 oftewel maltodextrine of mononatriumglutamaat of vetsin. Met dergelijke benamingen willen ze doen voorkomen of het iets onschuldigs is. Enneuh.....Ellen.....M#ggi......zo zonde omdat te gebruiken net na het detoxen maar altijd eigenlijk! Zit echt vol met troep! Ik gebruik altijd bouillonblokjes van de biowinkel.

Ik heb inmiddels bijna alles in huis voor de Turbo Charge, maar de flespompoen en de bonen/erwten niet kunnen vinden. Ik heb nog wel de gewone oranje pompoen, ik denk dat ik die dan maar gebruik voor soep.

Zo meteen mijn diner, de Dreamy Detox. En dan morgen een vastdag en vrijdag eindelijk SALADE en SOEP!!!! Ik merk wel dat ik er nu klaar mee ben....maar het voelt wel goed om dit gedaan te hebben.
Wel GV*!  :rant:  Toch ff vloeken. En mijn bouillion komt toch echt ook uit de bioshop

In het boek staat niks over butternut pompoen, maar alleen pompoen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door