Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Ik heb ook maar een heeeeel klein beetje dressing gebruikt  :biggrin2: Ik vond de soep beter vallen in elk geval. Ik denk wel dat ik er morgen tussem de middag wat roggebrood bij eet. Dat lijkt niet op een spons dus dan zal het wel goedzitten denk ik.  :biggrin2:
Door EllenL
Oh ja, ik las later dat er ook nog limoen en citroen sap doorheen moet, maar je moet bij dressings rekenen dat je vele malen meer olijfolie hebt dan zure dingen, dus van alle drie een heel klein beetje maar ;)

Ik ga nog even alle aspecten van het plan doornemen, heb een tai chi app ontdekt voor mijn telefoon, meerdere zelfs, een heule grote dus ik hoop dat die beter is dan die andere, lol en ik heb van mijn zus voor kerst een mooi schriftje gekregen, daar kan ik misschien wel alle vragen die ik moet beantwoorden in bijhouden, heb ik straks nog wat terug te lezen :D
Door Nadia
Doordat ik in mijn detox week 1 dag vast had gegeten en dus salade en daar buikpijn van had gehad geen salade voor mij vandaag. Ik heb eigenlijk helemaaal niet volgens programma gegeten. Want, iets gigantisch is er tussen gekomen, dus geen tijd gehad om eten te maken. Nu net thuis en morgen moet ik in alle vroegte weer beginnen.
Dat vind ik dus nu het lastigste aan zo'n dieet. Ik kan dus niet zelf beslissen hoe en wat.
vandaag 2 bananen gegeten en 3 koppen verse bouillon soep. (van de keuken van het werk).
Door EllenL
Ik zit aan mijn eerste turbo ontbijtje. Wel veel werk hoor, dat turbo chargen, lol. Heb op youtube wat qi gong (vorm van tai chi die niet zo moeilijk is en vooral met energiestromen werkt) instructie filmpjes gevonden dus na het opstaan, Angel door de sneeuw laten rennen, beesten eten geven, kopje heet water met limoen dit keer maken, 3 vragen beantwoorden, 10 minuten visualisatie en mijn water opdrinken heb ik nog eventjes ge qi gongt voor ik onder de douche ben gesprongen... daarna eindelijk smoothie maken, en tadaaa, nu ben ik hem aan het drinken :D Ik denk dat het vandaag voor mij in ieder geval de soep wordt en als ik behoefte heb aan een aparte lunch en niet genoeg heb aan wat er nu nog in de koelkast staat aan smoothie ga ik voor de protein snack attack, want die kost verreweg het minste tijd en zo veel tijd heb ik niet vandaag wat heb een to do lijstje en moet vanavond op tijd weg naar de repetitie... plus na alle buikpijn van de salade verhalen bewaar ik de salade misschien toch maar tot morgen ;)
Door EllenL
we zullen zien ;) Maar aangezien je toch pas mag eten als je honger hebt en ik vanavond om 7 uur al wordt opgehaald wordt het denk ik toch lunchen met het restant van mijn ontbijt en dan vanavond een soepie. Dus dan zullen we het helemaal niet zien, lol
Door EllenL
Lekker! Zo'n zin in soep voor later, lol.
Ik zit nu aan het restant van mijn ontbijt. Best een beetje trots op mezelf, net naar de apotheek en C1000 gewandeld, medicijnen besteld en ananas ingeslagen, meteen goede workout, vooral met 4 ananassen in een rugzak, lol, best zwaar die dingen.. daarna met Angel nog even wezen wandelen, nou ja, eerlijk is eerlijk, ik heb Angel vooral even laten uitrennen op het veldje hier, maar wel met hem mee gerend de wadi's over, heerlijk zo'n vers, egaal sneeuwdek waar nog niemand in heeft gelopen :D (nu dus wel, lol). En de bus rijdt, heb er meerdere gezien, dus ga het er toch zo op wagen om met de bus de stad in te gaan, even naar de markt voor de butternut squash en langs de grote honden/outdoor winkel om te kijken of ze daar misschien wel buikriemen/gordels hebben waar je meerdere honden aan vast kan maken... zal prettiger 2 huskies en angel uitlaten morgen denk ik...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door