Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door EllenL
calimero_a schreef: Samen wii fitten is leuk!!! En tai chi is ook erg leuk (en mocht je een lesje willen, die kan ik je geven  ;))

:-* :-* :-*

oooh, da's cool! Je hebt zoals altijd toch nog weer onverwachte talenten :-* tai chi les, graag!! Hebben we het straks wel over ;)
Bijna alles in huis voor de eerste 3 dagen, alleen nog butternut squash, rode uien en ergens avocados hamsteren, waren op bij de lidl... net als de 2 kilo zakken golden, dus nu een paar 2 kilo zakken gala meegenomen, wow, wat een afwisseling ;D
Door toscak
hannabelgje schreef: Net begonnen aan de salade, hij is echt goddelijk, ik moet mezelf steeds vertellen dat ik langzaaaaam moet eten  :biggrin2:
HAHA ik dacht, ga even naar BP om te laten weten hoe lekker de salade is. En nu je het zegt, ik ben echt aan het schransen.
Door EllenL
Toch te snel gegeten?? Hoop dat de pijn snel wegtrekt, beetje pepermunt thee helpt misschien wat :-*
Ik heb zo'n zin in die salade van morgen!! Helemaal als ik jullie ervaringen lees :D
Door EllenL
hannabelgje schreef: Ze hebben ze overal op het moment. Ook op de markt stikt het ervan. Nog een bakje soep genomen en een half litertje apart gehouden om mee naar het werk te nemen morgen.
oh ja, goed punt, misschien moet ik in het kader van het turbo chargen morgen maar eens echt naar de markt gaan ipv er alleen over nadenken :D
Oh, morgen soep en salades... net mijn laatste boost juice gehad, straks nog hot 'n spicey en dat was het dan :D
Door Kaio
Ik had geen last van de salade  8) Maar ik had wel wat minder gemaakt, wat blauwe bessen en alfalfa toegevoegd. En maar een halve limoen gebruikt ipv citroen en limoen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door