Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Indigostar
avalon schreef: Ik geloofde ook niet zo in het communiceren met dieren en healings ed totdat ik er met geconfronteerd werd. Ik kreeg een reading kado. Een vriendin van mij had foto's naar een dierencommunicatoer gestuurd. De reading was gedaan net nadat Angie een hernia gehad had. Zowel mijn vriendin als die comminicator konden dat dus niet weten. Ze wist mij te vertellen dat Angie graag agillity deed (dat deed angie dus al 10 jaar), maar dat dat door haar lichamelijke conditie niet meer kon. Omdat Angie verlamd was had ik gezegd dat wanneer ze binnen 5 dagen niet kon lopen dat ik ze dan in zou laten slapen, de diercommunicator had in haar reading aan gegeven dat Angie bang was om dood te gaan. Nu wordt er weer een reading gedaan enkele dingetjes heeft ze al laten weten, maar er was maar erg weinig uitgekomen dus zoekt ze opnieuw kontakt.

ff iets anders
Mijn dochter reed paard en is daarmee gestopt omdat het te druk voor haar werd. Ze vertelde dat ze niet goed werd van al die kleuren. Ik had geen idee waar ze het over had, maar mijn dochter vertelde mij zie jij dat dan niet, ze hebben allemaal kleuren om hun heen. Dus ik voor de grap een foto van mijn dochter gestuurd met een bot in haar mond met de vraag erbij of ze met dat ras ook kon communiceren. Had er verder niks over gevraagd. Ik kreeg als antwoord dat mijn dochter waarschijnlijk auras zag en dat ze daar last van had, ze heeft laten weten hoe mijn dochter het af kon sluiten. Was heel simpel, ze moest doen alsof ze zichzelf inpakte en een denkbeeldige strik boven haar hoofd dichtmaken, mijn dochter heeft er nooit geen last meer van gehad.

Angie zou last hebben van haar buik ik zou dat kunnen testen door mijn hand boven haar te houden en zonder aanraken mijn hand van haar hoofd naar haar staart te laten gaan, en geloof het of niet toen mijn hand ter hoogte van haar buik kwam, kwam ze overeind en keek mij geirriteerd aan. Dus ik denk er tegenwoordig anders over. Ook reiki vindt ik heerlijk rustgevend.
Prachtig!
Door avalon
Avalon heeft een labradorietsteen bij haar bench liggen en Angie een rozenkwarts. Mijn dochter heeft een kist vol stenen en daar blijven de honden bij uit de buurt, dus ik ben ervan overtuigt dat er een bepaalde energie vanaf straalt
Door EllenL
avalon schreef: Avalon heeft een labradorietsteen bij haar bench liggen en Angie een rozenkwarts. Mijn dochter heeft een kist vol stenen en daar blijven de honden bij uit de buurt, dus ik ben ervan overtuigt dat er een bepaalde energie vanaf straalt
Dat is ook zo :) Ik had vroeger een gruwelijke hekel aan labradoriet, ik liep er echt met een boog om heen, vreselijke steen vond ik het. Toen ging ik mijn eerste workshop telepathie met dieren doen en jawel... midden in de niet al te grote cursus ruimte stond echt een mega grote labradoriet. Brrrrr, dacht en vond ik toen. Op dag 2 ging iedereen even kaarten trekken enzo en ik dacht, weet je wat, laat ik eens contact leggen met die steen zoals we dat ook bij de dieren hebben geleerd (want inmiddels had ik door dat we eigenlijk niks anders deden dan wat ik ook altijd deed bij dieren en bomen, jawel, ik praat ook wel eens met bomen :D) en dat was zo'n eye opener, sindsdien ben ik groot fan van labradoriet. ;D

Maar even terug op dieren en stenen, ik denk dat dieren ook prima zelf kunnen uitkiezen welke steen goed voor ze is. Werkt met Bach ook heel goed trouwens. En kleuren als je naar kleurentherapie kijkt. Mijn kat Theo is dol op de kleur rood, terwijl Angel meer van blauw houdt :) De rest is niet zo specifiek qua bepaalde kleur.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door