avalon schreef:
Avalon heeft een labradorietsteen bij haar bench liggen en Angie een rozenkwarts. Mijn dochter heeft een kist vol stenen en daar blijven de honden bij uit de buurt, dus ik ben ervan overtuigt dat er een bepaalde energie vanaf straalt
Dat is ook zo

Ik had vroeger een gruwelijke hekel aan labradoriet, ik liep er echt met een boog om heen, vreselijke steen vond ik het. Toen ging ik mijn eerste workshop telepathie met dieren doen en jawel... midden in de niet al te grote cursus ruimte stond echt een mega grote labradoriet. Brrrrr, dacht en vond ik toen. Op dag 2 ging iedereen even kaarten trekken enzo en ik dacht, weet je wat, laat ik eens contact leggen met die steen zoals we dat ook bij de dieren hebben geleerd (want inmiddels had ik door dat we eigenlijk niks anders deden dan wat ik ook altijd deed bij dieren en bomen, jawel, ik praat ook wel eens met bomen

) en dat was zo'n eye opener, sindsdien ben ik groot fan van labradoriet.
Maar even terug op dieren en stenen, ik denk dat dieren ook prima zelf kunnen uitkiezen welke steen goed voor ze is. Werkt met Bach ook heel goed trouwens. En kleuren als je naar kleurentherapie kijkt. Mijn kat Theo is dol op de kleur rood, terwijl Angel meer van blauw houdt

De rest is niet zo specifiek qua bepaalde kleur.