Bonnie: ik heb gewoon mijn hond weer terug!!

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Bonnie is er nog steeds!! goed nieuws!!

*Remy*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *Remy* »

Marlou-Kamiel schreef: Afbeelding

klein wandelingetje in de zon daarstraks :) :)

kijk maar eens hoe ze weer begint te glimmen (tartaar :biggrin2: :biggrin2:) en de ondeugende blik is er ook weer!!
ze wil steeds water lebberen en ze wil dus steeds naar de sloot en ik wil niet dat ze daar in valt dus ik riep haar mee `deze kant op`, hihi..

Ze glimt zeker en ook haar botjes steken niet meer zo erg uit.  Zo kijkt mijn kleine blonde reu ook wanneer hij iets van plan is om te doen, wat niet mag, en ik hem er net op tijd op betrap; hoofdje laag en oortjes naar achter gekruld, de kleine apenkop. Ben blij dat het zo goed met haar gaat.  :-*
Laatst gewijzigd door *Remy* op do 10 jan 2013, 19:19, 1 keer totaal gewijzigd.
sella

Bericht door sella »

Ik zie ook een vleug van fuckeduck ik mag ook nooit wat >:( in haar blik ;D
Joyce1985
5-sterren
5-sterren

Bericht door Joyce1985 »

Wat een lief (maar ondeugend :D) bekkie heeft Bonnie!  :-*
toscak
5-sterren
5-sterren

Bonnie is er nog steeds!! goed nieuws!!

Bericht door toscak »

DJ en Doerak schreef: :-* :-* :-* Het komt door haar houding denk ik maar ik vind haar er wat 'oud' uitzien, echt het beeld wat je bij een hond hebt die veel heeft mee gemaakt :'(. Hoe oud is ze eigenlijk? Toch is ze niet heel mager, wat ik wel had verwacht te zullen zien. Wat een lekker bekkie heeft ze zeg, dikke knuffel voor haar en jullie en nog een fijne verjaardag!
Bonnie is negen toch?
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Voor een hond die voor haar kiezen heeft gehad wat Bonnie voor haar kiezen heeft gehad, ziet ze er helemaal niet zo slecht uit, vind ik. Mager, tuurlijk, maar ik had iets veel krakkigers verwacht. En ze glimt inderdaad heerlijk! :-*
Marlou-Kamiel
5-sterren
5-sterren

Bericht door Marlou-Kamiel »

Hier Jos weer met de dagsluiting..

Bijna aan het einde van deze (verjaar)dag en iedereen is nog op !!
Na een eerste nacht doorgeslapen te hebben ( nou ja, Sten moest een paar keer onder z'n dekentje gelegd worden ) wilde Bonnetje er al vroeg uit om te plassen en vooral te eten.  :) :)
Met een  rustige verjaardag ( het meeste bezoek komt zondag ) , de wandeling vanmiddag en nog een rondje vanavond was het ook wel weer genoeg voor ons meisje. Lekker slapen, maar toch snel alert op wat er gebeurt, want als Sten te dicht voorbij loopt wordt er gegromd en gaan de haren omhoog !!

We merken toch wel dat ze haar eten het liefste nog goed gemalen wil ( de tartaartjes en kattencarnibest ) wat het hondencarnibest ging toch minder. dat wordt de vleesmolen te voorschijn halen dus ;) en zal ook wel werken voor het gewone smuldier.

Het eten gaat dus steeds beter dus kan er wat minder sondevoer in ( nog wel handig voor de medicatie natuurlijk ). En er wordt al hardop gedacht de sonde eruit te halen en Bonnie helemaal zelf haar kostje bij elkaar te laten scharrelen. maar niet eerder dan begin volgende week; zien of het zo goed blijft gaan.

Nu nog snel naar buiten voor een plas en een hapje en dan onder de dekens....

Bedankt voor de vele duimen, felicitaties ( bedankt topic starters  :-* :-* ) knuffels enz. en we gaan zo door !!

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
leni
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door leni »

wow,gaat steeds beter!! Maar duimen blijven draaien,en kaarsje brand nog steeds :bigarmhug: :bigarmhug: :-*
inni
5-sterren
5-sterren

Bericht door inni »

O0 O0 schitterend van Bonnie!!

die sonde zal haar zeker hinderen en ik zou zeggen, zo snel mogelijk eruit......maar 't is idd een zekerheid....en een houvast voor jullie.....eet ze niet kun je sondevoer geven en haar medicijnen zitten er al zeker in.  Een late gelukkige verjaardag en  :bigarmhug: :bigarmhug:
*Remy*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *Remy* »

:daisy: :daisy: :daisy: :daisy: :daisy: :daisy: Heel fijn om te lezen op de vroege ochtend, een Bonnie die honger heeft.  :bigarmhug: :bigarmhug: :-*
pleuntje
5-sterren
5-sterren

Bericht door pleuntje »

Wat heerlijk om te horen. Jullie zijn echte kanjers. Zo in je hond geloven terwijl de buitenwereld er zo anders over denkt. Toppie, ga zo door.
Hitam
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Hitam »

Je ziet haar ribben al niet meer! het gaat dus goed. Straks even wegen.
keetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door keetje »

Fijn, steeds positievere berichten,..... :daisy: :daisy: :daisy:
spreeuwtje
5-sterren
5-sterren

Bericht door spreeuwtje »

Hitam schreef: Je ziet haar ribben al niet meer! het gaat dus goed. Straks even wegen.
super!!!!!!
Marlou-Kamiel
5-sterren
5-sterren

Bericht door Marlou-Kamiel »

ja, ze eet steeds beter en meer hapjes en ik zal vanavond haar `eetlijstje` eens hier neerzetten ;) ;)

Tannetje, ik ben heel erg benieuwd naar wat ze weegt en zeker naar wat jij van haar vindt!!

ik vind zeker dat ze vooruit gaat maar ik zie ook dat ze erg veel pijn heeft..
eigenlijk is dat op het moment het `ergste`, moeilijkste..
opstaan is pijnlijk maar als ze eenmaal loopt gaat het wel goed.. al houdt ze haar hals/nek nog steeds laag.. maar dat is dus een bekende kwaal van haar; pijn in haar lijf en met name daar..

spiersupport besteld en ontvangen en dus mee begonnen

oja, iemand vroeg hoe oude Bonnie is.. ze wordt 10 1juni (geschat toendertijd, 7 jaar geleden)

:-* :-* :-* :-*, Marlou
*Remy*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *Remy* »

Marlou-Kamiel schreef: ja, ze eet steeds beter en meer hapjes en ik zal vanavond haar `eetlijstje` eens hier neerzetten ;) ;)

Tannetje, ik ben heel erg benieuwd naar wat ze weegt en zeker naar wat jij van haar vindt!!
Ben inderdaad benieuwd wat Bonnie zo op een dag eet en hoe het bij Tannetje geweest is. Hopelijk gaat het met haar nek snel wat beter. Nu dat al het andere zo goed als hersteld is (of in ieder geval hele goed op weg is te herstellen), kan haar lichaam zich misschien gaan focussen op de niet levensbedreigende zaken, zoals haar nek??

Plaats reactie