Bonnie: ik heb gewoon mijn hond weer terug!!

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Bonnie is er nog steeds!! ze zijn in Utrecht uitbehandeld maar ze is thuis....

jasmijn
5-sterren
5-sterren

Re: Bonnie is er nog steeds!! ze zijn in Utrecht uitbehandeld maar ze is thuis....

Bericht door jasmijn »

Ik reageer niet zo heel veel, maar volg alles op de voet!

Ik heb echt wel het gevoel dat het de goeden kant op gaat, ondanks dat jullie er erg voorzichtig mee zijn.

De duimen draaien hier nog vol op en ook hier word door familie gevraagd hoe het met haar gaat.

Ik hoop dat ze je het aller geweldigste verjaardag cadeau geeft wat je maar kan krijgen, een flinke stap de goed richting in  :-*

Ik duim weer veder  :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen:

Heel veel sterkte en een dikke  :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: voor jullie allemaal!
DJARA
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door DJARA »

Een lekker wijf dat is het zeker!!!!
Misschien, heel misschien komt ze morgen even langs!!!!

Kan niet wachten om weer eens stevig aangeblaft te worden door deze dame/moeder overste!!!

Kom maar op Bonita!! :-*
zhiva
5-sterren
5-sterren

Bericht door zhiva »

fijn te horen dat het met kleine stapjes steeds wel weer vooruit gaat.

wat ik ook nog even wilde zeggen is dat ondanks alle stress. tijd en energie dit alles kost,
ik (en met mij vele anderen, dat weet ik inmiddels wel zeker  :D) het ook erg fijn vind(en) dat je elke dag toch weer de puf vindt om even een update te geven. Dank je hiervoor!

dikke knuf aan Bonnie (en jullie zelf natuurlijk!) en ik kijk morgen weer ff hoe het gaat  ;) (kaarsjes branden wel door :))
kira
5-sterren
5-sterren

Bericht door kira »

Duimen draaien hier door.

Foppe heeft al behoorlijk lang (december 2011) aan zijn linkerkant, ter hoogte van zijn oksel een forse bult, soms formaat tennisbal, soms bijna weg. Dat is een lymfoknoop die bij ieder wis wasje opspeelt en nimmer helemaal weggaat. Ik ga er gewoon van uit dat het bij Bonnie ook een gewone lymfoknoop is die laat zien dat haar lijf hard aan het werk is en dat daar iets is dat overbelast is. Wij dachten eerst ook aan enge dingen etc. maar nu zijn we het gewoon. We zijn het ook gewoon dat hij soms in zijn borstkas ook verdikkingen heeft ook dat zijn lymfeklieren die het werken niet helemaal volgens het boekje doen. Dus Bonnie, het komt helemaal goed met jou, wij duimen voor je en zenden je weer een portie energie.
*Remy*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *Remy* »

Lange dag op mijn werk en geen tijd om te lezen hoe het met Bonnie gaat. Gek is dat toch, blijf me erover verbazen, dat het 1e wat ik doe, nadat ik met mijn eigen jongens naar het bos ben geweest en ze eten heb gegeven, is de computer aanzetten om te kijken hoe het met het meisje gaat. Ben blij met wat ik lees. Alweer een goede dag, met de nadruk op alweer. Wat een sterke, lieve meid is ze toch.  :bigarmhug: :-*
Marlou-Kamiel
5-sterren
5-sterren

Bericht door Marlou-Kamiel »

Hier Jos weer.

Wat eerder, maar bij mij is het kaarsje ook een beetje op vandaag.
Marlou had een moeilijke dag; alles maalt door je hoofd en de twijfel slaat weer toe.
Met Bonnie was het ook een beetje op en af; het opstaan gaat door de bult tussen haar voorpoten niet goed, maar het lopen op zich gaat redelijk. ( als ze eenmaal een beetje op gang is.. ) het plassen en poepen gaat prima, en ondanks die dikke aderen in haar nek is het haar toch gelukt o.a. 3/4 tartaartje weg te werken !! De bult is waarschijnlijk een abces, dus dat wordt afwachten en dan open maken waarschijnlijk.
Als we nu nog die onsteking aan haar halsaderen (waarschijnlijk)eronder krijgen zijn we al een heel eind.

straks nog een voeding ( en waarschijnlijk een plasje ) en een hapje en dan kunnen we weer een paar uurtjes slapen, want morgen is het weer een drukke dag ( vooral ook voor Bonnie )en we willen een beetje uitgerust zijn.

In elk geval fijn, zoveel goede energie en duimpjes en  :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: : :bigarmhug:
Laatst gewijzigd door Marlou-Kamiel op wo 09 jan 2013, 08:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Laura2004
5-sterren
5-sterren

Bericht door Laura2004 »

:-*
*Remy*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *Remy* »

:bigarmhug: :bigarmhug:  :-*
leni
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door leni »

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :-*
karin2
5-sterren
5-sterren

Bericht door karin2 »

:duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: zet hem op Bonnie !!!  :-*  :-*  :-*  :-*
keetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door keetje »

En weer een nieuwe dag,...... :)

Kom op Bonnie, je kan het,...............

:-* :-* :-* :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :duimen: :duimen: :duimen:
*Remy*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *Remy* »

Inderdaad, weer een nieuwe dag. Rustig aan steeds sterker worden en de ontsteking in je nek overwinnen. Ze komt er echt wel.  :bigarmhug: :duimen: :duimen: :duimen: :-*
JoseW
3-sterren
3-sterren

Bericht door JoseW »

Ik blijf gewoon duimen en kaarsjes branden en P.E. sturen......en natuurlijk meelezen, ook al reageer ik niet iedere dag.
Kom op mooie stoere Bonnie-meid, zet 'm op!

:boxing:

Gr. Jose
Marlou-Kamiel
5-sterren
5-sterren

Bericht door Marlou-Kamiel »

goedemorgen :) :),

rustig nachtje met paar plasjes (de tuin in dus) en wat voeren..
slapen vind ik erg moeilijk want ik ben uiteraard gespitst op elk geluid, ademhaling etc naast mij

voor Bonnie is het opstaan/overend komen het lastigste eigenlijk momenteel. het kost haar moeite en doet pijn. of dat nou de hals met de pijnlijke harde aderen is of die bobbel achter haar poot?? geen idee.. misschien beiden..??
ik ben erg benieuwd naar wat Tannetje vindt en zegt en aanraadt
de tramadol heb ik nu weer even opgeschroefd van om de 8uur naar om de 6 uur want die pijn lijkt me vooral slopend. nieuwe cox compositum besteld gisteren dus hopelijk is die er ook vlot en dan kan ik daar wellicht ook net iets meer van gaan geven
vannacht had ik het idee dat ze ook last had van haar darmen,een poepje doen moest maar er kwam nog niks tot nog toe.. maar dat kan natuurlijk ook best een beetje dwars zitten, die poepjes. in de tuin vind ik mooi drolletjes :) :) daar ben ik erg blij mee!!
ook haar temperatuur blijft prima, 38.6 over het algemeen

eens kijken wat ze straks allemaal weer voor lekkers gaat eten  :) :)

voor jullie: :-* :-* :-* :-* :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
leni
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door leni »

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:  :duimen: :duimen: :duimen: :duimen:

Plaats reactie