Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door **Jolanda**
viera schreef: gaat op dit momment iemand iets kopen?
Wij verzamelen niet zo heel veel, er gaat meestal heel veel limburg uit hihi.

Het vervoer voor de link van Sweet Dutchess zit al vol geloof ik en verder kun je kijken bij de lopen topics waar iets aangeboden word.
Als daar een vervoerslijntje naar Limburg staat kun je daar misschien gebruik van maken (even vragen aan de persoon die het vervoer regelt)
Weet je niet of er vervoer deze kant op is, kun je die vraag gewoon stellen in het topic. Degene die het vlees aanbied kan je dan wel vertellen of er vervoer is of niet.
Door viera
???
dus???? als ik op dit momment iets nodog heb, ik wil echt ENORME BESTELLING MAKEN, WAAROP MOET IK KIJKEN? VOOR MIJ IS GEEN PROBLEEM KM´s rijden..... voor een bestelling maken moet ik hele braf forum doorlezen?
Door Lil
viera schreef: ???
dus???? als ik op dit momment iets nodog heb, ik wil echt ENORME BESTELLING MAKEN, WAAROP MOET IK KIJKEN? VOOR MIJ IS GEEN PROBLEEM KM´s rijden..... voor een bestelling maken moet ik hele braf forum doorlezen?
Nee, het is verplicht in de topic titels te vermelden waar het naar toe gaat. Dus je ziet in 1 oogopslag zonder dat je het topic hoeft te openen en te lezen waar wat wordt aangeboden. Of een enorme bestelling gaat lukken, dat is de vraag die je dan in het desbetreffende topic moet stellen. Meestal zijn er een max aantal kg te krijgen.
Door viera
oke, dat heb ik al na een uur begrepen  ;D maar niemand van die mensen die bestelling haaden al opgehangde antwoorde NIET. het gaat bij mijn over cca 30kg!!!! dus? iemand? ???
Door Lil
viera schreef: oke, dat heb ik al na een uur begrepen ;D maar niemand van die mensen die bestelling haaden al opgehangde antwoorde NIET. het gaat bij mijn over cca 30kg!!!! dus? iemand? ???
owwwwww 30 kg, dat is niet veel!!!! Dat zijn normale porties. Zelfs ik bestel gemiddeld zo'n 20 tot 25 kg per keer.
Door **Jolanda**
viera schreef: OKA DAMES .-)))) maar ik heb maar twee honden :_))) en aleen maar een diepvries voor hun :_)))))
Als je wat langer hier op barfplaats bent zul je vanzelf merken dat 30kg niet een megabestelling is, ook al is dat voor jouw gevoel wel zo. Dit zijn eigenlijk hele normale gewichten ;)
Hier ook maar 2 honden en 3 vrieskisten (1 van 1 meter voor onszelf en 2 van 1.60m voor de honden :D ) Dus alleen een vriezer voor de honden is ook geen uitzondering. Er zijn zelfs mensen met 5 kisten voor de honden haha.
Door Daantjuh
wat is er precies in de aanbieding voor het zuiden 31maart want ik krijg de links niet geopend of ze bestaan niet meer

bedankt alvast groetjes
Door nanna
Topic: lijntje 2 geitjes sphynx 16 maart rek nummer pag 1

9 Maart Rund - Puth- Eindhoven en Utrecht (houten) Nieuw
misschien heb je hier wat aan en anders even doorspitten ;) ;) ;)
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door