Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Antonia
-Annemarie- schreef: Boven aan het topic staat dit rijtje:
Reageer  Maak bladwijzer  Voeg poll toe  Notificatie  Markeer als ongelezen  E-mail dit topic  Print

Klik op 'maak bladwijzer'.  Vervolgens staat die bij jouw bladwijzers helemaal bovenaan de pagina, in het stukje waar ook je berichten staan:
    Nieuwe reacties op jouw berichten. / Ongelezen berichten.
    Mijn bladwijzers / 29 december 2012 om 22:25:38

Edit: Lida zei het ook al.  :)

Ik heb bij de bladwijzers bijv. de verzamelgroep(en) staan, die zakken ook altijd weg.  ;)
Gelukt! Weer wat geleerd, dank jullie wel.
Door -Annemarie-
Flat schreef: bleekselderij vind ik heerlijk, maar gewoon om zo op te eten.....als een geit :biggrin2:
Ja, maar dan wel met kruidenkaas of blauwe kaas erin.  ;D

In de smoothie heb ik het nog niet gebruikt.
Door fransbulletje
Iedere dag wordt hier een liter groene smoothie gemaakt in verschillende combinatie's.
En zodra de blender op het aanrecht staat te draaien komen er drie bullen naar de keuken.
Ze zijn dol op de groene smoothie's en lebberen er ieder 2 eetlepels van op :biggrin2:
Door hannabelgje
Vandag sap gemaakt van ananas,appel,limoen,bleekselderij en komkommer, in de blender met tarwegraspoeder en halve avocado en het was heerlijk.
Ook nog een fruitsmoothie gemaakt met sap van cranberries en sinaasappels en beetje gember en in de blender met een mango en wat manuka honing. Ik vind em een beetje bitter uitgevallen, waarschijnlijk door de sinaasappel.
Door Ruby/Billy
Na lang meelezen nu de stoute schoenen aangetrokken. Gisteren een blender gekregen van mijn man.
Vandaag gekocht: kiwi, bananen, sinasappels, appels, ananas, wortelen, andijvie en spinazie. Nu nog even een paar smoothies bedenken en dan rustig overstappen van mijn glutenvrije brood (niet te eten) naar een paar smoothies per dag.
Door pearlsofpassion
Hier is mijn vriend helemaal over.
Hij kijkt me elke morgen lief aan of ik voor hem op wil staan (ik werk later) en een smoothie maken om mee te nemen naar zijn werk. Echt pas gemaakt zijn ze toch het lekkerst.
Nu ik een blender gekregen heb voor kerst, is dat wel een eitje  :biggrin2:, even wat fruit en groenten erin mikken, deksel erop, op de knop drukken en terwijl opruimen.  En hij is veel sneller klaar dan voorheen met de staafmixer en het is nog beter gedaan ook.  :)

Fruit en geschikte groente is hier al een aantal maanden standaard in huis.

Van oud op nieuw zijn mijn ouders en broer en zussen ook hier komen eten en daarna blijven slapen. Bij het ontbijt twee smoothies gemaakt, en een hele kan vers fruitsap.
Smoothies had ik: banaan, kiwi, peer, appel, sinaas en spinazie.  en eentje van framboos, appel en rode biet.  Een groene en een rode dus, en ze vielen beide heel erg in smaak.  Ze hebben zeker 2L achterover geslagen.
Vond het heel fijn. :)

Gember heb ik vorige zaterdag ook gekocht op de markt, dus daar ga ik ook eens mee experimenteren.
Mijn zus was al jaloers want die had er uit een potje gekocht en ik had haar gezegd dat ze dat niet goed was, dat ze verse moest kopen.  Nu had ze dus in de winkel meer dan het dubbele betaald van ik op de markt.  :-[
Volgende keer maar eens eentje voor haar meenemen.  :)
Laatst gewijzigd door pearlsofpassion op vr 04 jan 2013, 00:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Angelique
eelke schreef: Oh deze is lekker  :D
Banaantje, peertje, spinazie, restje sla en bleekselderij (en de eeuwige gember).
Waar dient die eeuwige gember voor dan  :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door