Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Sonja
[quote="sylvia"]
Heb je Edo al kunnen bereiken?
[/quote]

Nee! >:( >:( >:(
Door Peet
bah...wat een rotnieuws joh.....ik blijf duimen dat het goedaardig is....heel veel sterkte en verwen boeffie maar lekker!!
Door Sonja
Ik loop hier verdorie al twee dagen met pijn in m'n buik vanwege Boefje. Ik heb gisteren tegen hem gezegd dat ik voor vandaag een afspraak had gemaakt voor een rhinoscopie. Sta ik vanochtend vroeg op (normaal ben ik er op donderdag meestal wat later uit omdat ik 's woensdagsavonds les heb), zegt ie: "Goh, wat ben jij er vroeg uit ???" "Ja", zeg ik, "ik moet toch met Boef weg voor dat onderzoek."
Was ie alweer vergeten. :-\
En nu heeft ie z'n telefoon uit staan. Zal wel òf per ongeluk zijn, òf hij heeft 'm vergeten op te laden. Maar dat je dan zelf niet even op het idee komt om even ergens te bellen en te informeren! :-X :-X :-X
Door sylvia
Sonja schreef: Ik loop hier verdorie al twee dagen met pijn in m'n buik vanwege Boefje. Ik heb gisteren tegen hem gezegd dat ik voor vandaag een afspraak had gemaakt voor een rhinoscopie. Sta ik vanochtend vroeg op (normaal ben ik er op donderdag meestal wat later uit omdat ik 's woensdagsavonds les heb), zegt ie: "Goh, wat ben jij er vroeg uit ???" "Ja", zeg ik, "ik moet toch met Boef weg voor dat onderzoek."
Was ie alweer vergeten. :-\
En nu heeft ie z'n telefoon uit staan. Zal wel òf per ongeluk zijn, òf hij heeft 'm vergeten op te laden. Maar dat je dan zelf niet even op het idee komt om even ergens te bellen en te informeren! :-X :-X :-X
Typisch een man ::)
Door Sonja
sylvia schreef: Typisch een man ::)
Je neemt me de woorden uit het toetsenbord! :(
Door sylvia
Sonja schreef: Je neemt me de woorden uit het toetsenbord! :(
Het toetsenbord wat Edo hoogstwaarschijnlijk vanavond aan de onderkant te zien krijgt :-X ;)
Door Sonja
sylvia schreef: Het toetsenbord wat Edo hoogstwaarschijnlijk vanavond aan de onderkant te zien krijgt :-X ;)
Nee, ik kijk wel uit, daar zit m'n laptop aan vast! ;)
Door Lupa
he wat vedrietig Sonja.
maar het is dus nog afwachten op de volgende uitslag.
Door Sonja
Ik ga haar zometeen ophalen.
Dan kan ze naast de mijne ook al jullie knuffels in ontvangst nemen! :-*
Door Helen
Oh, Sonja, ik vind het zo erg voor jou en Boef...Ik hoop heel erg dat het goedaardig is en het goed weggehaald kan worden....
Door geer
Oh bah Sonja, wat kl*te! :( Laten we duimen dat het goedaardig is!!! :-* Heel veel sterkte de komende week!
Door Leo
Hee Sonja, hoorde net het hele verhaal van Lizzy, schrikken!!! ik hoop voor jullie dat het allemaal toch goedkomt, we zullen duimen voor Boef hier!!

Grts Leo!!!
Door Audrina
Wat kl*te Sonja. :( Ik duim met iedereen hier mee dat het goedaardig is en weer helemaal goed komt. Boef zal wel gek worden van al die knuffels, maar geef er namens mij toch ook maar 1. Sterkte de komende week.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door