Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Sonja
Ine schreef: Son, probeer deze week van wachten goed door te komen meis!! :-\
Wil je een keer wandelen, of wat andere afleiding, roep maar!
Als ik iets kan doen, graag! :-*
We zouden op vakantie. Ik heb het net ook met de da overlegd of dat het verantwoord is om met Boef op reis te gaan. Hij zag geen bezwaar om een weekje weg te gaan. De uitslag van het biopt zal waarschijnlijk toch pas daarna binnen komen.
Ik heb er alleen even helemaal geen zin meer in...
Door danielle1980
Sonja schreef: We zouden op vakantie. Ik heb het net ook met de da overlegd of dat het verantwoord is om met Boef op reis te gaan. Hij zag geen bezwaar om een weekje weg te gaan. De uitslag van het biopt zal waarschijnlijk toch pas daarna binnen komen.
nee dat kan ik me helemaal voorstellen :(
maar misschien dat het even wat afleiding geeft.
thuis zitten wachten is ook verschrikkelijk :( :-\
Door Lizzy
Sh*t Sonja, verd*mme, wat is dit ongelofelijk erg.... Jeetje meis, ik snap dat je er helemaal doorheen zit nu! Maar lieve Sonja, geef de moed niet op want als het goedaardig is komt het helemaal weer goed met jouw Boefje!! Ik zal nu onwijs voor je duimen dat het goedaardig is. En als je wilt huilen, schreeuwen: je weet ons te vinden he!

Dikke knuffels voor jou en Boef.
Door sylvia
Son ik zou lekker met Edo en de hondjes richting Kroatie vertrekken, ik neem aan dat de honden het daar ook heerlijk hebben, met thuis gaan zitten piekeren help je boef ook niet meis :-*
Door ine
Sonja schreef: We zouden op vakantie. Ik heb het net ook met de da overlegd of dat het verantwoord is om met Boef op reis te gaan. Hij zag geen bezwaar om een weekje weg te gaan. De uitslag van het biopt zal waarschijnlijk toch pas daarna binnen komen.
Nee, snap ik ook! :-\
Zit Edo daar nog?
Moet je nu alleen daar naar toe rijden?
Toch gewoon gaan meis, je kunt nu even helemaal niets doen, dan alleen maar wachten, dus doe dat dan op een zo plezierig mogelijke manier! :-*
Door Sonja
[quote="sylvia"]
Son ik zou lekker met Edo en de hondjes richting Kroatie vertrekken, ik neem aan dat de honden het daar ook heerlijk hebben, met thuis gaan zitten piekeren help je boef ook niet meis :-*
[/quote]
Ik weet wel dat piekeren niet helpt, maar of Kroatië op dit moment voor de honden leuker is dan thuis blijven weet ik niet. Hier hebben ze een eigen terrein waar ze lekker rond kunnen lopen, daar zitten ze in de kennel, omdat de overdracht nog moet plaatsvinden en we dus nog niet bevoegd zijn om het terrein te omheinen.
Nu kunnen we daar wel heerlijk wandelen, maar ik moet er niet aan denken dat Boef ergens midden in het bos, op het verste punt van de wandeling ofzo, een bloedneus krijgt. Bovendien is het toch twee keer een dag in de auto zitten. Aan de andere kant zit Boef wel erg graag in de auto.
Door sylvia
[quote="Sonja"]
Ik weet wel dat piekeren niet helpt, maar of Kroatië op dit moment voor de honden leuker is dan thuis blijven weet ik niet. Hier hebben ze een eigen terrein waar ze lekker rond kunnen lopen, daar zitten ze in de kennel, omdat de overdracht nog moet plaatsvinden en we dus nog niet bevoegd zijn om het terrein te omheinen.
Nu kunnen we daar wel heerlijk wandelen, maar ik moet er niet aan denken dat Boef ergens midden in het bos, op het verste punt van de wandeling ofzo, een bloedneus krijgt. Bovendien is het toch twee keer een dag in de auto zitten. Aan de andere kant zit Boef wel erg graag in de auto.
[/quote]

In iedergeval gaat de week voor jou wat sneller ook lijkt me. En tot aan die week kun je niets anders dan wachten, en die bloedneus kan ze hier ook krijgen zonder dat je er verder iets aan kunt doen, je weet in iedergeval waar het door komt, en hopelijk hoor je volgende week wat ze er aan kunnen gaan doen.
Door Sonja
[quote="Lizzy"]
Sh*t Sonja, verd*mme, wat is dit ongelofelijk erg.... Jeetje meis, ik snap dat je er helemaal doorheen zit nu! Maar lieve Sonja, geef de moed niet op want als het goedaardig is komt het helemaal weer goed met jouw Boefje!! Ik zal nu onwijs voor je duimen dat het goedaardig is. En als je wilt huilen, schreeuwen: je weet ons te vinden he!

Dikke knuffels voor jou en Boef.
[/quote]

De ellende is dat, ook als het goedaardig is, het toch een hele zware en lastige operatie zal zijn om die tumor weg te halen. :'(
Door Nitus
Hè getsie, wat een rottig nieuws Sonja :'(. En ik heb nog wel zó geduimd :( (samen met de rest van de BP-leden natuurlijk ;)), ik ga gewoon verder met duimen dat het goedaardig is. En dat de operatie daarna helemaal vlekkeloos verloopt.
Héél veel sterkte met het wachten op de uitslag de komende week en of je dat nu op vakantie of thuis doet moet je denk ik van je eigen gevoel laten afhangen, want daarmee zat je met je voorgevoel over Boef ook goed.
Geef die dappere Boef maar een lekkere knuffel (en neem er zelf ook maar één ;)) :-*.
Laatst gewijzigd door Nitus op do 03 feb 2005, 13:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Femke
he getverderrie sonja wat schrikken. Ik duim voor je hoor meis.....en natuurlijik ook voor boeffie
Door Francisca
Bah, naar nieuws. :'( Sterkte Sonja :-*
Door *Lia*
Ach Sonja wat erg voor jullie en boefje.Ik hoop ook dat het goed zal gaan. Zoals je het omschrijft is het idd een moeilijke plek,maar hoop doet leven hè,dus niet de moed opgeven.Sterkte voor jullie en Boef.
Laatst gewijzigd door *Lia* op do 03 feb 2005, 16:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Door K@rin
Hè, gatsie ....
Ik was er al een beetje bang voor, gezien mijn ervaring met Yara .......
Hopenlijk is het niet kwaadaardig !!
Heel veel sterkte er mee en een dikke knuffel voor Boef !!
Laatst gewijzigd door K@rin op do 03 feb 2005, 15:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Sonja
[quote="Karin & Pyrs"]
Hè, gatsie ....
Ik was er al een beetje bang voor, gezien mijn ervaring met Yara .......
Hopenlijk is het niet kwaadaardig !!
Heel veel sterkte er mee en een dikke knuffel voor Boef !!
[/quote]

Ik was er uiteraard ook al bang voor, maar je hoopt toch dat het iets anders is. Nu inderdaad maar afwachten wat de uitslag van het biopt is.
Ze gedraagt zich verder in ieder geval nog helemaal niet ziek, dus denk ik dat ik haar de komende week gewoon schandelijk ga verwennen. Als het dan kwaadaardig zou zijn en er is niet veel meer aan te doen, dan heeft ze het in ieder geval leuk gehad. :'(
Maar misschien valt het mee. Er zijn tenslotte al twee keer eerder tumoren bij haar weggehaald die achteraf goedaardig bleken te zijn.
We leven nu tussen vrees en hoop.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door