Wel een prachtfoto van die 2. Maar wat ik eigenlijk wilde zeggen; ik hoor jullie allemaal over zalmolie enzo. Ik geef nu dus deels kvv en deels barf, maar nooit extra visolie, zie daar eerlijk gezegd de noodzaak ook niet zo van in; sterker nog denk dat het weleens teveel van het goede kan zijn.
[quote="Nelly"]
Wel een prachtfoto van die 2. Maar wat ik eigenlijk wilde zeggen; ik hoor jullie allemaal over zalmolie enzo. Ik geef nu dus deels kvv en deels barf, maar nooit extra visolie, zie daar eerlijk gezegd de noodzaak ook niet zo van in; sterker nog denk dat het weleens teveel van het goede kan zijn.
[/quote]
Nou, als je kvv geeft waar geen omega 3 vetzuur olie in zit en je geeft regelmatig kip, dan krijg je hond onevenredig veel omega 6 vetzuren binnen en doe je er toch echt verstandig aan om omega 3 vetzuren te geven.
Nu zit in CB al lijnzaadolie, dus zie ik niet direct de noodzaak van vis/zalmolie.
Ok, ik geef ipv carnibest, bibi en 1 x in de week kippenekken, gecombineerd met penslappen, wil wel nog meer gaan experimenteren met kopvlees, spiervlees, eend, lam, ed. Wat denk je, moet ik dan af en en toe ook extra olie toevoegen?