Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Mowgli schreef: Is ook mijn favo bezigheid... NOT! >:( ;)
Nee, van mij heb je hem niet, ik had je Zoobedarf Hitzegrad aangeraden. Ik ken Elsenecks niet... Net even gekeken, maar voor mij niet interessant. Jammer :(
Inderdaad :) ;D ;D ;D
En daar ben ik heel blij mee, want die hebben echt áltijd van die 10-kilo-verpakkingen eendagskuikens. En die gaan echt hard hier, met drie katten die ze errug lekker vinden! Nadeel van ZH is wel dat het "grofgemalen hazenvlees" echt zó fijn is dat er zelfs met een vergrootglas geen molecuul in kunt ontdekken, en dat ze van de 6 kilo bestelde pens er maar 3 leverden vorige week... Maar de kwaliteit is uitstekend. Het spiervlees (am Stück) van paard en rund is prachtig!
koekje schreef: Een vogel door de molen draaien is echt minder vies. En dan vind ik nog wel gemalen dingen erg vies, want dan is het ondefineerbaar. Gemalen darmen zijn minder lekker. Je kan dit oplossen door vooraf de darmen (en galblaas) eruit te trekken.
Ik ben toch wel blij dat ik dingen gemalen kan kopen - en dan zo dat het redelijk duidelijk is wat erin zit (gemalen kalkoennekken, gemalen konijnenkoppen, gemalen hele biokip, dat soort dingen), als ik jouw verhalen lees... Met klein snijden van hele dieren of onderdelen van hele dieren heb ik geen moeite, maar ik vind malen zo... zo... respectloos. Toen we voor Scotch nog maalden, liet ik dat dan ook graag aan manlief over. :biggrin2:
Ow, dat heb ik dan weer niet. Snijden of hakken of malen qua handeling is me hetzelfde. Het dier is toch al dood immers. Het eindresultaat bij malen vind ik gewoon een vies idee.
Net zoiets als je een knakworst eet of een happy meal krijgt aan het einde van het kinderfeestje waar je mee wordt genomen naar de mac en dan een hard stukje tussen je kiezen voelt knarsen. En dat je weet dat het niet hoort, want het zou enkel gemalen vlees moeten zijn. Brrrr.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door