Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door wijkje
Als er nog belangstellende zijn voor koninkpaard..Ik zou wel graag de 100 kg willen halen voordat alles op is..
En prijs is dan 2,50 euro per kg. Ik haal het dan maandag op. Wil het wel graag z.s.m. kwijt omdat het vers geleverd wordt..Als je belangstelling hebt, graag pb-tje sturen..
Door plant
wijkje schreef: Als er nog belangstellende zijn voor koninkpaard..Ik zou wel graag de 100 kg willen halen voordat alles op is..
En prijs is dan 2,50 euro per kg. Ik haal het dan maandag op. Wil het wel graag z.s.m. kwijt omdat het vers geleverd wordt..Als je belangstelling hebt, graag pb-tje sturen..
Voor mij 20 kilo......maar dat weet je al!
Door TuttiFrutti
wijkje schreef: Als er nog belangstellende zijn voor koninkpaard..Ik zou wel graag de 100 kg willen halen voordat alles op is..
Janine, als het nog lukt mag je voor mij 30kg meenemen ipv 20kg.
Door Ralph
Hoi,

Iemand toevallig nog wild of tam konijn in de aanbieding?

Mogen nog in jasje zitten, maar zonder is ook goed! Aanbod hoeft niet veel te zijn met een of enkelen ben ik ook geholpen.

Groet,

Ralph
Door TuttiFrutti
Ralph schreef: Hoi,

Iemand toevallig nog wild of tam konijn in de aanbieding?

Mogen nog in jasje zitten, maar zonder is ook goed! Aanbod hoeft niet veel te zijn met een of enkelen ben ik ook geholpen.

Groet,

Ralph
Je bedoelt, denk ik, hele konijnen toch?
Helaas kan ik je hier niet mee helpen :(
Door signmodel
vriezer schoongemaakt, ik wil m toch niet kwijt. van de week ga ik m boven zetten, hoef ik niet steeds naar de schuur te lopen, wat ik vreselijk vind. ik heb heel wat liggen wat hier niet meer gevoerd gaat worden. iemand interesse?

17 kg geit en lammix van sw ligt door elkaar, weet niet wat wat is. 1 euro per kg.
stuk of 10 viskoppen 50ct per stuk.
3 geitenkoppen 50 ct per stuk.
Door Lobbes2009
signmodel schreef: vriezer schoongemaakt, ik wil m toch niet kwijt. van de week ga ik m boven zetten, hoef ik niet steeds naar de schuur te lopen, wat ik vreselijk vind. ik heb heel wat liggen wat hier niet meer gevoerd gaat worden. iemand interesse?

17 kg geit en lammix van sw ligt door elkaar, weet niet wat wat is. 1 euro per kg.
stuk of 10 viskoppen 50ct per stuk.
3 geitenkoppen 50 ct per stuk.
De mixen wil ik wel van je hebben ;-) De koppen mag je aan iemand anders slijten :D

Mag het nog wel ff bij je overnachten toch ik het krijgt kan in mijn vriezers?
Door signmodel
Lobbes2009 schreef: De mixen wil ik wel van je hebben ;-) De koppen mag je aan iemand anders slijten :D

Mag het nog wel ff bij je overnachten toch ik het krijgt kan in mijn vriezers?
gil je zodra je plek hebt?
Door Boef
signmodel schreef: vriezer schoongemaakt, ik wil m toch niet kwijt. van de week ga ik m boven zetten, hoef ik niet steeds naar de schuur te lopen, wat ik vreselijk vind.
:D:D:D Hahahahaha Toch tot de ontdekking gekomen dat jouw verslaving nog net iets te groot is.. :biggrin2: ;D :whistling:
Door Lobbes2009
signmodel schreef: gil je zodra je plek hebt?
Tuurlijk ;) Als er weer een beetje ruimte is kom ik wel wat bij je ophalen ben jij het weer kwijt.
Of wil je alles in een keer kwijt? Dan duurt het iets langer. Gelukkig heb ik momenteel geen bestellingen meer staan dus met een weekje of 2 moet het hier zeker gaan passen :biggrin2:
Door signmodel
Boef schreef: :D:D:D Hahahahaha Toch tot de ontdekking gekomen dat jouw verslaving nog net iets te groot is.. :biggrin2: ;D :whistling:
het is een ramp ja. twijfel en bedenken is mijn 2e natuur.

conny; ik kan nog wel 2 weken wachten hoor.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door