Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door joel
ja, het was een leuke wandeling, echt een leuk wandelbos. Qadir had wel veel last van doorntakjes, dat blijft  zo in z'n vacht hangen, maar hij houd ook echt van dat struinen door vanalles....., maar mocht de pret zeker  niet drukken, veel andere honden en lekker weer. Dus voor herhaling vatbaar ;-)
Ook een goeie tip gekregen,  melk of sappakken half open knippen en daar het vlees/orgaan in doen, gaat zo echt van pas komen met mijn komende bestelling, dan heb je dus echt geen ruimte verlies. En ik heb zo echt elke liter inhoud van mn vriezer nodig  ::) :biggrin2:
Door Miranda 1
Ja het was erg leuk. Gelukkig ging het met Freddy en Qadir ook goed. Twee jong reuen dus altijd afwachten.
En idd het was heerlijk weer.
Door Miranda 1
Ik ga woensdagmiddag vrij onverwachts naar Nikedog2000. Mocht iemand ook iets willen dan wil ik het wel mee nemen. Nikedog2000 heeft een paar topics lopen waar je kan kijken. Of haar zelf eventjes een pb sturen wat ze heeft, want dat weet ik niet.

Ik wil het wel tot 7 dec bewaren in de vriezer, zodat het gecombineerd kan worden met die leveringen.
Door Antheman
Miranda 1 schreef: Ik ga woensdagmiddag vrij onverwachts naar Nikedog2000. Mocht iemand ook iets willen dan wil ik het wel mee nemen. Nikedog2000 heeft een paar topics lopen waar je kan kijken. Of haar zelf eventjes een pb sturen wat ze heeft, want dat weet ik niet.

Ik wil het wel tot 7 dec bewaren in de vriezer, zodat het gecombineerd kan worden met die leveringen.
Graag :D

Ik heb 5 kilo wild konijn besteld en stuur haar nog even een pb. Ze kan nl heel mooi kippekarkas of parelhoen hebben.
Door Miranda 1
Antheman schreef: Graag :D

Ik heb 5 kilo wild konijn besteld en stuur haar nog even een pb. Ze kan nl heel mooi kippekarkas of parelhoen hebben.
Prima ik hoor het wel.
Door joel
baileys schreef: Goh, van wie zou die tip nou komen.... ::) :P
Hihi, ja vond hem echt goed gevonden, dus nu als een gek ah sparen. Heb nog tot 15 dec de tijd :biggrin2:
Door Aura
Voor wie meedoet met de Degomeat-bestelling van komende vrijdag:
Het is de planning dat de chauffeur rond 15.00 uur bij mij is. Dit kan echter nog veranderen onder invloed van weer en verkeer, zeker als er sneeuw komt ofzo. Kan dus nog steeds zijn dat hij er pas aan het begin van de avond is.
Hou dit topic in de gaten: zodra de chauffeur en ook Miranda zijn geweest, post ik dat hier en dan kunnen jullie het vanaf dan op ieder moment komen ophalen.

Alvast even aan denken: de intercom doet het niet, maar ik kan wel gewoon open doen als je aanbelt. En dan is het op de derde verdieping (met de rode lift) ;)
Door lachnat
19 Januari ga ik naar Job vlees halen en kan dan voor de hele provincie meenemen.
Ik zal een klein ommetje maken zodat ik langs Houten/Utrecht kom.
Echter er zal maar 500 kilo mee kunnen omdat er een andere provincie ook gelijk vlees haalt.
Mijn eigen bestelling is daar niet in mee geteld.
Zal er binnenkort nog een bestel topic voor openen maar dan zijn jullie vast op de hoogte, kunnen jullie alvast vries ruimte creëren ofzo  ;) ;D
Door Miranda 1
Aura schreef: Voor wie meedoet met de Degomeat-bestelling van komende vrijdag:
Het is de planning dat de chauffeur rond 15.00 uur bij mij is. Dit kan echter nog veranderen onder invloed van weer en verkeer, zeker als er sneeuw komt ofzo. Kan dus nog steeds zijn dat hij er pas aan het begin van de avond is.
Hou dit topic in de gaten: zodra de chauffeur en ook Miranda zijn geweest, post ik dat hier en dan kunnen jullie het vanaf dan op ieder moment komen ophalen.

Alvast even aan denken: de intercom doet het niet, maar ik kan wel gewoon open doen als je aanbelt. En dan is het op de derde verdieping (met de rode lift) ;)
Mijn planning is om rond 14 uur te vertrekken vanuit Rotterdam. Ik wil eerst naar IC en dan naar Cochetta om de konijntjes van Orinake op te halen. Ik ben wel afhankelijk van Orinake in deze. Ik zal hier een berichtje plaatsen als ik weg ga in Rotterdam.

Behalve voor Simone, moet ik voor iemand anders nog iets mee nemen vanaf Aura naar mijn huis? Ik heb er namelijk geen zicht op wie bij degomeat heeft besteld.
Door Miranda 1
lachnat schreef: 19 Januari ga ik naar Job vlees halen en kan dan voor de hele provincie meenemen.
Echter er zal maar 500 kilo mee kunnen omdat er een andere provincie ook gelijk vlees haalt.
Zal er binnenkort nog een bestel topic voor openen maar dan zijn jullie vast op de hoogte, kunnen jullie alvast vries ruimte creëren ofzo ;) ;D
Ja, ik wil ik wil ik wil. Maar dat wist je al.

Ik heb met Job afgesproken dat ik met jouw levering mee bestel. De kans dat er dan wild is is net zo groot als nu schreef ze. Ik ben benieuwd.
Door Berna
lachnat schreef: 19 Januari ga ik naar Job vlees halen en kan dan voor de hele provincie meenemen.
Zal er binnenkort nog een bestel topic voor openen maar dan zijn jullie vast op de hoogte, kunnen jullie alvast vries ruimte creëren ofzo ;) ;D
Hoe loopt jou ommetje precies?? Ik moet eigenlijk weer boekmaag hebben rond die tijd..
Door Simone V
ik wil denk ik ook wel, maar ik moet vanavond thuis even in mijn schema kijken of het wel kan qua vriesruimte :-)
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door