Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door PHe
Als jullie Soesterduinen doen, dan ga ik ook mee. Moet even kijken of mijn hondje dan al helemaal opentoppie is...anders ga ik met 1 mee  :)
Door Hetty_
Soesterduinen is ook hartstikke fijn om te lopen, maar Joel komt op de fiets en dat is vanuit Nieuwegein een beetje erg ver weg.  :-\
Dat doen we dan binnenkort een keer.  ;)
Door joel
Hetty 1 schreef: Soesterduinen is ook hartstikke fijn om te lopen, maar Joel komt op de fiets en dat is vanuit Nieuwegein een beetje erg ver weg. :-\
Dat doen we dan binnenkort een keer. ;)
hihih, nee dat vind ik dus te ver ;-)
Door Miranda 1
Nee hoor. Maar ze moeten een stukje aan de riem lopen en mijn Berner is nogal erg blij. En om dan 100 kilo hond vast te hebben, waarvan60 kilo een hyper de pieper hond is wat veel. en mijn golden is ook wel een luie hond dus kan best een dagje bos overslaan.
Door joel
Miranda 1 schreef: Nee hoor. Maar ze moeten een stukje aan de riem lopen en mijn Berner is nogal erg blij. En om dan 100 kilo hond vast te hebben, waarvan60 kilo een hyper de pieper hond is wat veel. en mijn golden is ook wel een luie hond dus kan best een dagje bos overslaan.

Ow , gelukkig, geen nare dingen dus.
Enne, Qadir kan er ook wat van, en dan vind ik (bijna) 30 kilo al veel :biggrin2:
Ik zag trouwens dat er mooi weer voorspeld is voor morgen, dus word vast een heerlijke wandeling
Door baileys
joel schreef:
Ow , gelukkig, geen nare dingen dus.
Enne, Qadir kan er ook wat van, en dan vind ik (bijna) 30 kilo al veel :biggrin2:
Ik zag trouwens dat er mooi weer voorspeld is voor morgen, dus word vast een heerlijke wandeling
Was het leuk???

Bestelling voor aankomende vrijdag is geplaatst :D
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door