Als we in dit tempo verder gaan, is ze over een jaar of drie wel over op vers!

Moderators: koekje, pearlsofpassion
Anne in Duitsland schreef: Wahaha, nou inderdaad, katten blijven katten hè... Ze heeft net weer een maaltje biokip op.Das heel klassiek, en dan zal je zien dat zodra Orijen weggegeven is Bammes tot de conclusie is gekomen dat biokip toch eigenlijk nou nèt niet helemaal je dat is.Vooral het vocht vind ze erg lekker, maar ze knabbelt toch ook een portie vlees/bot mee naar binnen. Eens kijken hoe ze morgen op de eend reageert... Ik denk niet dat ze ooit een lamskop naar binnen zal knagen, maar als ik haar op gemalen vers kan krijgen - en houden - ben ik al héél blij!
Heb natuurlijk wel net 15 kg Orijen ontvangen, een week of wat geleden.Naja, als Bammes echt overstapt, kunnen die wel mee naar het Katzenheim waar ik een keer per week de Putzfrau uithang!
Annemarie Rijnveld schreef: Das heel klassiek, en dan zal je zien dat zodra Orijen weggegeven is Bammes tot de conclusie is gekomen dat biokip toch eigenlijk nou nèt niet helemaal je dat is.Ik vrees dat Bammes dan op een dieet van eau au lucht komt te staan totdat ze weer van inzicht verandert!
Doen ze express, volgens mij, om je leuk bezig te houden. Lees het boek ''The Social Climbing Cat'' maar.
Anne in Duitsland schreef: Ik vrees dat Bammes dan op een dieet van eau au lucht komt te staan totdat ze weer van inzicht verandert!![]()
Annemarie Rijnveld schreef:Ehm... misschien hou ik die zakken Orijen dan nog wel een tijdje zelf...![]()
![]()
, dat geleuft gij????