Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door miruske
leni schreef: nee :biggrin2:
jawel ikke
ik wil ook graag een keer bij lupa bestellen maar zit op dit moment tijdelijk zonder auto
anders kan ik ook wel rijden en meenemen voor anderen
Maar op de scooter kan er zo weinig mee
Door miruske
runderorgaanpakket a 1,65€ p. kilo ik wil 3 kilo = 4,95€
runderlever a 1,75€ per kilo ik wil 1 kilo = 1,75€
kipkarkas a 3,95 € per 5 kilo ik wil 10 kilo = 7.90€
kippennekken a 1,45€ per kilo ik wil 5 kilo = 7.25€
paardenvlees a 2,95 per kilo ik wil 5 kilo = 14,75 €
lamspens gemalen a 1,00 per 500 gr ik wil 1 kilo = 2,00 €

maakt samen 38.60€ voor 25 kilo

ik heb wel gehoord dat ze vaak niet alles hebben of iets dergelijks. Zelf nog geen ervaringen mee.
ik zou graag eens een bestelling proberen en als jij het zou kunnen halen en hier zou kunnen droppen en mij de vervoerskosten dan doorberekent zou dat voor mij zo'n uitkomst zijn. Maar mocht dat niet kunnen dan zou ik kunnen rondkijken of ik iemand kan vinden die met mij mee wil rijden. Ik kan het gebruiken wanneer je wilt bestellen dus laat het maar weten. Mochten er heel veel mensen mee willen bestellen kan ik natuurlijk sowieso kijken of ik iemand kan vindend ie mee wil rijden en dan kunnen we samen rijden als je wilt. Ik hoor het wel.

Nog wel even dit:
als er veel mensen mee willen bestelen dan raad ik de volgende werkwijze aan:
- er wordt een afhaaldatum bepaald
-mensen geven hun bestelling door voor datum x en maken voor die datum geld over naar?
( niet overgemaakt voor datum x is niet besteld)
- Dan wordt er besteld  en kan de bestelling worden afgerekend en opgehaald
- bestelling niet opgehaald dan is ie voor degene die de bestelling regelt
- kan er iets niet worden geleverd dan wordt bedrag teruggestuurd
- verkeerde levering als er goed is besteld is risico van het vak uiteraard zal degene die regelt alles proberen zo goed mogelijk te laten verlopen
- Bij afhalen op het verzamelpunt krijgt iedereen zijn bestelling uitgerijkt en het liefst met stiften al markeren bij afhalen bij lupa wat voor wie is.

ik heb nu al zo vaak gezien dat het mis ging bij een bestelling dat ik me er bijna niet aan durf te wagen. Maar ik zou het best samen met jouw willen doen mocht er een grote intresse zijn. Laat maar weten hoe of wat misschien kunnen we er een eigen topic over starten? Oh dan moetenw e ook even max aantal kilos bepalen

groetjes Renate
Door Esthertjuh
miruske schreef: runderorgaanpakket a 1,65€ p. kilo ik wil 3 kilo = 4,95€

ik heb wel gehoord dat ze vaak niet alles hebben of iets dergelijks. Zelf nog geen ervaringen mee.
ik zou graag eens een bestelling proberen en als jij het zou kunnen halen en hier zou kunnen droppen en mij de vervoerskosten dan doorberekent zou dat voor mij zo'n uitkomst zijn. Maar mocht dat niet kunnen dan zou ik kunnen rondkijken of ik iemand kan vinden die met mij mee wil rijden. Ik kan het gebruiken wanneer je wilt bestellen dus laat het maar weten. Mochten er heel veel mensen mee willen bestellen kan ik natuurlijk sowieso kijken of ik iemand kan vindend ie mee wil rijden en dan kunnen we samen rijden als je wilt. Ik hoor het wel.

Nog wel even dit:
-mensen geven hun bestelling door voor datum x en maken voor die datum geld over naar?
- Dan wordt er besteld en kan de bestelling worden afgerekend en opgehaald
- verkeerde levering als er goed is besteld is risico van het vak uiteraard zal degene die regelt alles proberen zo goed mogelijk te laten verlopen
- Bij afhalen op het verzamelpunt krijgt iedereen zijn bestelling uitgerijkt en het liefst met stiften al markeren bij afhalen bij lupa wat voor wie is.

ik heb nu al zo vaak gezien dat het mis ging bij een bestelling dat ik me er bijna niet aan durf te wagen. Maar ik zou het best samen met jouw willen doen mocht er een grote intresse zijn. Laat maar weten hoe of wat misschien kunnen we er een eigen topic over starten? Oh dan moetenw e ook even max aantal kilos bepalen

groetjes Renate
Ik wil wel wat orgaan meebestellen :)
Door Kim en Casper
miruske schreef: runderorgaanpakket a 1,65€ p. kilo ik wil 3 kilo = 4,95€

Nog wel even dit:
- Dan wordt er besteld en kan de bestelling worden afgerekend en opgehaald

ik heb nu al zo vaak gezien dat het mis ging bij een bestelling dat ik me er bijna niet aan durf te wagen. Maar ik zou het best samen met jouw willen doen mocht er een grote intresse zijn. Laat maar weten hoe of wat misschien kunnen we er een eigen topic over starten? Oh dan moetenw e ook even
max aantal kilos bepalen

groetjes Renate

Wat wordt t afhaalpunt? Afhanke
Ijk hiervan heb ik ook interesse.
Door Nicole69
@Carine, ik ben er nu ook, snap er nog geen fluit van maar ben al tot hier gekomen. Nu op het gemakje de dingen gaan uitzoeken.
Drogertje is binnen en de spullen zijn droog haha. Ging prima!

Groetjes
Nicole :thumbsupup:
Door Sweet Dutchess
Vraag aan de barfers regio helmond /eindhoven.

Floris 24 bied gedroogde hazenoren aan.
Nu heb ik daar wel ( hazen)oren  ;D naar.
Syriyo wil ook meedoen om eventueel een doos van 10kg te laten versturen en de verzendkosten delen we dan.
Zijn er meer die interesse hebben?
Ik laat het dan op mijn adres aankomen en kan bij mij dan opgehaald worden.
Of het moet eventueel vlak voor 5januari hier aan kunnen komen , dan kunnen we het ook mee naar eindhoven nemen met de levering van Job die verzorgt wordt door Ashley.
Ik moet nog wel even antwood krijgen van Floris24  ;)
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door