Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door TijgerPuck
Ik zou gewoon de Doils Joint geven. De vacht heeft bij iedere Doils baat.
Ik zelf geef de Doils Skin of de Puur Omega 3!
De Omega 9 maakt het lichaam zelf aan.
Ook is de verhouding voor honden 4:1 van omega 6 en omega 3 en bij mensen 1:1 of 2:1! Daarom zou ik toch voor een Omega 3 kiezen die voor dieren is ontwikkeld!

Zie je trouwens al verbetering nu je 2x doseerd per dag?
Door Xerox
Ohw jammer, ik heb net de Doils Skin binnen  ;D

Ik geef nu 3 capsules per dag, maar had uitgerekend dat ik er 6,5 zou moeten geven om op dezelfde dosering als Doils Skin te komen. Het is nog te kort om echt verschil te kunnen zien denk ik, maar slecht zal het niet zijn. Op naar de Doils  ;)
Door Xerox
Xerox gaat goed op de Doils Skin! Ben langzaam aan het opbouwen, zit nu op 2 ml/dag (hij zou 3,5 moeten hebben).
Door Xerox
Ja tot nu toe geen reactie! Ik geef die andere visoliecapsules er nog naast, 2 per dag, en ik bouw de Doils op en die capsules af.
Door TijgerPuck
Hé Xeros,

Ik snap je opbouw wel. Doils is best sterk. Mijn Teckel gaf ik direct de volle dosis en was helemaal aan de diarree. Gelijk gestopt en laag begonnen en nu gaat het super.
Zie je al verbetering?

Groetjes
Door BAC
Effect zie je ook pas na 6 weken en bij de volledige dosis, ik denk dat je nog even geduld moet hebben :biggrin2:
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door