Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Lizzy schreef: Jeetje, BALEN zeg Wendy! Ga je terug naar de osteopaat? Mmm, dit kon Qyan nu even NIET gebruikten zeg..... :(
Ja, ik moest zowiezo nog een keer terug in de week van 14 februari.
Moet dinsdag ff bellen om een afspraak te maken en dan overleg ik wel ff met haar wat er is gebeurd, hoe hij nu weer loopt en of ik beter eerder kan komen of gewoon ff aankijken en dan over 2 weken zoals het gepland was
Nelly schreef: Daar ben je dan mooi klaar mee >:( Sommige lui zou je toch he!? Houden met niemand rekening, denken alleen aan zichzelf. Ikke, ikke en de rest kan stikken, bah! Lijkt wel of dat de laatste tijd steeds erger wordt >:(
Ach, het loopt er hier vol van met enkele uitzonderingen daar gelaten.
Ik heb niets tegen loslopende honden, maar als je ze dan los gooit in een woonwijk, zorg dan iig dat ze anderen niet lastig vallen en dat ze luisteren.
Qyan valt uit aan de lijn, inmiddels is het door de omgang met veel goede honden weer steeds beter aan het gaan en krijgt hij zijn zelfvertrouwen terug, maar aan de lijn moeten ze gewoon niet meer in de buurt komen........als ie geen uitweg ziet dan klapt ie erin, nu is mijn hond is vals :-X
Begrijp me niet verkeerd, ik kan qyan ook alleen los laten op plekken waar het wel kan, juist omdat ie op alles afstuift en alles en iedereen leuk en aardig vind en soms dus niet luisterd. Daar hoeven anderen geen last van te hebben.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door