Sannetje schreef:
Nog even een vraagje. Ik probeer haar nu een paar keer per dag te voeren. Kleine porties tegelijk en de ene keer eet ze die beter op dan de andere keer. Als ze het niet op eet en ze loopt er van weg zet ik het terug in de koelkast en geef ik het haar bij het volgende portie, wat ze dan wel weer als geheel opeet. Vrijdag liet ze een stukje kippennek liggen (ik vond het stukje erg hard lijken vergeleken bij de rest en er zat weinig vlees meer omheen, dus misschien was dat de oorzaak), gisteren een stukje kalfsvlees en vandaag had ze een kipkarkasje (die heeft ze nog niet helemaal op, maar daar eet ze wel elke keer een stuk van, maar ik had haar er wat paardenvlees bij gegeven dat at ze eerst op) Wat zegt dit nu? Vind ze het niet lekker, krijgt ze in totaal te veel, of te veel per portie?
En wat ik me ook afvroeg, ik had gelezen dat de poep minder stonk, maar poepen ze ook minder?
Je zou 1 keer minder kunnen gaan voeren, hoe vaak voer je nu?
Ik heb bij beiden kittens altijd op aanvraag gevoer, Doki at in den beginne (15 weken) 4 tot 6 keer per dag 50 tot 100 gram per keer, Freud eet van het begin af aan 1 en soms 2 keer per dag (vanaf 9 weken) en ja dat schijnt vaker te moeten maar ik was niet van plan het erin te persen en aangezien hij het er prima op doet en deed

Als ze hier wat laten liggen laat ik het gewoon liggen en meestal komen ze er later nog een keer op terug, soms ook niet en dan gooi ik het uiteindelijk weg maar soms ligt het er uren voor ze het of opeten of dat ik het weggooi.
Dus hoevaak voer je nu en hoeveel in totaal?
En deel dat totaal dan eens op in minder maaltijden, mss dat dat de truuk is