Moderators: koekje, pearlsofpassion
koekje schreef: Vanuit mijn referentiekader vind ik dat een hele nette prijs.Ik ook.
Anne in Duitsland schreef: Misschien moet je eens deze kant op komen op de fiets en flink inslaan.Ik ben niet zo sportief. OP de fiets naar Kreuzberg gaat nog net
Anne in Duitsland schreef: (kennie die band niet zelf plakken trouwens? Zo'n jonge vlotte moderne meid!)In theorie kan ik het. In de praktijk wordt het wat moelijker. Mijn fiets staat in de kelder. Hij is te zwaar voor mij om zelf de keldertrap hoog te tillen (Holland Rad, dus zware kwaliteit
Mowgli schreef: Ik ben niet zo sportief. OP de fiets naar Kreuzberg gaat nog net ::)In theorie kan ik het. In de praktijk wordt het wat moelijker. Mijn fiets staat in de kelder. Hij is te zwaar voor mij om zelf de keldertrap hoog te tillen (Holland Rad, dus zware kwaliteitBand plakken in de kelder?).
Anne in Duitsland schreef: Band plakken in de kelder?Is helaas niet mogelijk omdat we schimmel in de kelder hebben, daar ben ik dus zo min - en kort mogelijk. Anders had ik wel zelf mijn band geplakt. Toen ik nog op kamers woonde moest ik het ook zelf doen![]()
Anne in Duitsland schreef: Als we weer eens richting Berlijn komen (we nemen de boot altijd in Rostock wanneer we naar Zweden rijden), kan ik wel een verzameling kwartels en duiven van de Globus meenemen voor je. Maar helaas duurt dat nog wel effe...Graag