Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Miranda 1
Behalve bij mij. Ik heb 1 vriezer van bijna 300 liter uit gezet en vandaag nog een kleintje uitgezet. Ik ga juist mijn voorraad op maken. En parelhoen heb ik nog voldoende.
Door Miranda 1
7 dec ga ik naar Rotterdam voor konijn van Orinake. Ik rij daarheen voor heel weinig kilo's. En nu met de prijsverhoging wordt het helemaal minder rendable.

Nou is het ook zo dat ik wat rundvlees en hertenvlees te kort komt. Dus ik wil het combineren met een bezoek aan degomeat http://www.degomeat.nl/ Dit is de nieuwe site van Richards vers voeding.

Zijn er mensen die ook iets willen hebben van Richards/ degomeat?
Door Antheman
Miranda 1 schreef: 7 dec ga ik naar Rotterdam voor konijn van Orinake. Ik rij daarheen voor heel weinig kilo's. En nu met de prijsverhoging wordt het helemaal minder rendable.

Nou is het ook zo dat ik wat rundvlees en hertenvlees te kort komt. Dus ik wil het combineren met een bezoek aan degomeat http://www.degomeat.nl/ Dit is de nieuwe site van Richards vers voeding.

Ik zit heel slecht in mijn organen. Moet je aan een minimum komen? Want de biokip zou ik ook mee willen bestellen.
Door Miranda 1
Volgens mij niet als ik ga halen.

Voor de bio kip, die in de aanbieding is moet je volgens mij min €60 bestellen? Volgens mij heb ik dat gelezen door erop te klikken.
Door Antheman
Miranda 1 schreef: Volgens mij niet als ik ga halen.

Voor de bio kip, die in de aanbieding is moet je volgens mij min €60 bestellen? Volgens mij heb ik dat gelezen door erop te klikken.
Ja, daarom vroeg ik het ook ;)
Door lachnat
Simone V schreef: Sita zou het vast wel lekker vinden, maar mijn vriezer zit nog BARSTENSvol.......... >:(
Als je het echt wilt hebben kan ik het nog wel bewaren ;)
Vriezer is nog altijd half leeg dus ruimte zat hier :biggrin2:
Door lachnat
Miranda 1 schreef: 7 dec ga ik naar Rotterdam voor konijn van Orinake. Ik rij daarheen voor heel weinig kilo's. En nu met de prijsverhoging wordt het helemaal minder rendable.

Zou graag willen maar ik heb mezelf een bestel verbod opgelegd tot het nieuwe jaar 8)
Door Simone V
lachnat schreef: Als je het echt wilt hebben kan ik het nog wel bewaren ;)
Vriezer is nog altijd half leeg dus ruimte zat hier :biggrin2:
tot wanneer wil/kan je het bewaren? voorlopig gaat het echt niet passen met bestellingen die 23 november en 7 december binnenkomen...
Door lachnat
Simone V schreef: tot wanneer wil/kan je het bewaren? voorlopig gaat het echt niet passen met bestellingen die 23 november en 7 december binnenkomen...
Nou tot het nieuwe jaar heb ik een bestel verbod dus vriezer blijft tot januari aardig leeg, ondanks de lopende bestellingen.
Dus het kan sowieso tot januari blijven liggen.
Door joel

Ik zou wel wat dingen willen proberen bij degomeat.....weet je wat er voor vervoerskosten bij komen?
Door Miranda 1
joel schreef: Ik zou wel wat dingen willen proberen bij degomeat.....weet je wat er voor vervoerskosten bij komen?
Tussen de €0,12 en €0,15 de kilo
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door